Магнезиум е од суштинско значење за правилно функционирање на срцето. Тој е вклучен во трансферот на другите електролити, како што се калциум и калиум, кои се важни за нервните сигнали и мускулната контракција. Истражувањата покажаа дека недостиг на магнезиум може да предизвика неправилна работа на срцето, позната како аритмија.
Една студија покажала дека недостигот на магнезиум е поврзан со едно од најчестите заболувања на срцето, атријална фибрилација. Оваа неправилна ритмичност на срцето се случува кога се нарушува испраќањето на електрични импулси.
Магнезиумот и крвниот притисок
Научниците откриле зголемувањето на внесот на магнезиум може да помогне да се спречи високиот крвен притисок. Една студија покажа дека ниски нивоа на магнезиум се поврзани со ризикот од хипертензија и срцеви заболувања, особено срцев удар.
Храна богата со магнезиум
Експертите истакнуваат дека потребата на телото за магнезиум треба да ги надополнува преку соодветна исхрана. Храна која е богата со магнезиум се бадеми, производи од соја (тофу) и зелен лиснат зеленчук како спанаќ. Само 30 грама бадеми содржат 80 мг магнезиум, пола чаша спанаќ содржи 78 мг милиграми магнезиум. Други добри извори на магнезиум се мешунките, соја млеко, црн грав, авокадо и цели зрна. Една средна банана содржи околу 32 мг магнезиум.


Како телото се регулира магнезиум во крвта?
Помалку од 1% магнезиум во телото се наоѓа во крвта, поголем дел (60%) во коските, остатокот во другите клетки во телото. Кога на телото му недостига магнезиум, бубрезите лачат помалку магнезиум преку урината.
Кој е во опасност?
Ниско ниво на магнезиум или засилената загуба на магнезиум може да предизвика недостиг на магнезиум во телото. Сепак, одредени состојби и болести, како што се алкохолизмот, дигестивните болести и дијабетес тип 2 можат да го зголемат ризикот од недостиг на магнезиум во телото.