Македонски премрежија – пишува Драги Стојковски

МАКЕДОНСКИ ПРЕМРЕЖИЈА

Пишува: Драги Стојковски

Во ова време-невреме, нема друга тема за пишување освен за наметнатиот спор за името
и референдумот. Па веднаш да почнеме по ред.

Први дел – Проблемот/спорот

Иако македонското прашање или проблем има долгогодишна историја, сепак,
последниве премрежја датираат од 8 април 1993 година кога Генералното Собрание (ГС)
на Организацијата Обединети Нации (ООН) ја прими Република Македонија за своја
членка. Бидејќи Грција се спротивстави на нашето членство под уставното име Република
Македонија, Генералното Собрание на ООН ни наметна два дополнителни услови за
прием. Од нас се бараше да преговараме/разговараме со Грција за разликата околу името
и да ја прифатиме привремената одредница „поранешна југословенска Република
Македонија“. Наместо нашите тогашни челни политичари (Киро Глигоров и Бранко
Црвенковски) да се спротивстават на овие незаконски, дополнителни и понижувачки
услови, тие наивно ги прифатија.

Со ова прифаќање, прво Глигоров и Црвенковски, а потоа и сите други челни политичари
(Претседателите на државата – Борис Трајковски, Бранко Црвенковски и Ѓорге Иванов;
Претседателите на Владата – Бранко Црвенковски, Љупчо Георгиевски, повторно Бранко
Црвенковски, Радмила Шеќеринска, Хари Костов, повторно Радмила Шеќеринска, Владо
Бучковски, Никола Груевски, Емил Димитриев и Зоран Заев) се влезени и заглавени во
грчката рамка/замка, и не знаат, или не се способни (или уште поопасно ако се/биле
поткупени) како да излезат од неа.

Втори дел – Решението на спорот

Светла точка во целава циркузијата беше Игор Јанев, младиот правник при македонското
Министерство за надворешни работи кој беше испратен во седиштето на ООН во Њу Јорк
да го истражи можното решение на наметнатиот спор. По целосното истражување на
спорот и искуствата од дотогашните спорови при прием на нови членки, Јанев го објави
својот труд во 1999 година во „Американското списание за меѓународно право“ . Во
трудот, Јанев научно докажа дека приемот во ООН е исклучиво според условите
пропишани во членот 4 од Повелбата на Организацијата и дека тие услови не можат и не
смеат дополнително да се прошируваат со други услови.

До истиот заклучок во 2001 година доаѓа и Меѓународната кризна група, како и МАНУ во
2002 година преку својата Промеморија.

Ни еден од горенаведените македонски политички челници не се одважува да ги послуша
советите на др. проф. Игор Јанев (а потоа до исти или слични податоци дојдоа и други
македонски и светски правници по меѓународно право), како и Меѓународната кризна
група и МАНУ. Наместо тоа, излезот од спорот и грчката рамка/замка политичарите го
бараа преку преговори со посредувачот Робин О Нил (кој откако се откажа го застапуваше
истото решение како и Јанев) и потоа Метју Нимитц.

Но и покрај се‘, македонската дипломатија успеа да убеди околу 140 држави да го
признаат уставното име Република Македонија.

Трети дел – Глава во песок, т.е. не решавање на спорот

Ставајќи ја главата во песок, македонските политичари размислуваа како да излезат од
грчко-наметнатиот спор за името исклучиво според грчките барања, т.е. дали ова или она
променето име е поприфатливо, дали оваа или онаа додавка или придавка е
поприфатлива. Одолговлекувајќи го спорот, македонските челници се надеваа дека ќе го
решат спорот преку доведување на македонскиот народ до просјачки стап. Тогаш, се
надеваа политичарите, кога на народот ќе му дојде се’ преку глава, ќе прифати се‘ што ќе
им се понуди.

Според американската амбасадорка Миловановиќ, Груевски рекол дека му требаат два
месеци за да го „припреми“ народот да прифати промена на името. Очигледно требало
многу години за народот да биде обработуван, за на крај Заев да има „припремен“ народ
за неговиот референдум. Подолу ќе видиме дали народот ќе го игра тоа оро.
Жалосно е кога се читаат тајните дописи од американската амбасада во Скопје до
американскиот Стејт департмент. Никола Димитров, сегашниот Министер за надворешни
работи а тогашен македонски амбасадор во САД и преговарач, на пример, давал
доверливи податоци на своите американски колеги за состојбите во македонскиот
политички врв околу името. Црвенковски се жалел дека Груевски не бил доволно
соработлив и попустлив. Ако некој се прашува зошто сме до овој амбис, нека ги прочита
дописите за да се увери какви мивки ја воделе македонската држава.

Четврти дел – Предавството

Актуелниот претседател на Владата на Република Македонија, Зоран Заев, ја има таа
„чест“ конечно да го спроведе предавството. Преку потпишување на Договорот со Грција
и Референдумот, Заев постана грчка и западна марионета за целосно обезличување на
македонскиот народ.

Но самиот Договор е мртво роденче со самото тоа што Димитров, како Министер за
надворешни работи го потпиша, наместо претседателот на државата Иванов, кој
исклучиво ја има надлежноста да потпишува вакви договори. Според Уставот и законите
на Република Македонија, Димитров може да биде суден за велепредавство.
Потоа, самиот Референдум има неколку фалинки. Како прво, за вакви прашања како влез
во сојуз со други држави, референдумот мора да биде претходен, т.е. пред да се потпише
договорот и мора да биде обврзувачки а не советодавен. Второ, референдумот е
двомислен (во стварност тромислен) бидејќи има три прашања во едно, т.е. дали сте за
влез во НАТО, дали сте за влез во ЕУ, и дали сте за договорот со Грција. Со овој
Референдум може да се добијат барем 7 одговори: 1 – да се биде за се‘; 2 – да се биде за
НАТО, но против ЕУ и договорот; 3 – да се биде за ЕУ, но против НАТО и договорот; 4 – да
се биде за договорот, но против НАТО и ЕУ; 5 – да се биде за НАТО и договорот, но против
ЕУ; 6 – да се биде за ЕУ и договорот, но против НАТО; или 7 – да се биде против се‘ (ќе
оставам до математичарите да откријат уште комбинации).

Да не ги заборавиме и уставните Амандмани кои ќе следуваат по спроведувањето на
Договорот, а за кои Заев вели – „Не ги објавуваме Амандманите бидејќи народот ќе се
чувствува непријатно и тоа ќе влијае на нивната одлука на референдумот“. Види Бога ти!
Човекот се грижел народот да не се „ чувствува непријатно“, па отровните лекови ќе ни ги
дадел откако ќе сме се обезличиле. Се чудам на кого се метнал толку паметен? Да не е на
татко му?

Има тука и други незаконски дејанија околу самиот Референдум – кампања која со
народни пари може да ја спроведува само Владата/Собранието и „невладиниот сектор“
кои се ЗА; давање вишок плата како поткуп за гласање на референдумот; зголемување на
социјална помош како поттик за гласање ЗА; Министрите кои сега мора да ја стават
својата функција во мирување, не законски ја крстарат државата и влијаат на народот како
да гласаат.

Да не ги заборавиме и странските мешетари кои се мешаат во внатрешните работи на
Република Македонија и истовремено велат дека Русите се мешале…тоа е како кога
крадецот извикува, фатете го крадецот.

Мицкоски пак, претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, е сосема друга приказна – недоречен
како водач и очекува народот, т.е. неговите сопартијци и поддржувачи да го читаат
помеѓу редови. Вели дека ако мнозинството гласаат „За“ ќе ја почитувал волјата на
народот. Па вели и дека тој ќе дојдел до подобар договор – а не се ни обидува да

размисли дека решението не е во барање поповолен договор со Грција, туку барање
решение во рамките на ООН.

Дел од предавството се и многубројните „сончогледи“, кои во минатото едно зборувале, а
сега сосема друго. На пример, поранешниот Пртседател на државата,Црвеновски, во ООН
со гордост изјави дека „Името на мојата земја е Република Македонија.“ А сега, ќе гласал
човекот за Република Северна Македонија. Зарем тоа е човек од збор и со достоинство?
Потоа, тука е Фрчковски, кој порано зборуваше дека не смееме да го менуваме името, а
сега не‘ убедува дека сме морале да го поддржиме референдумот со гласање ЗА. Па
Ременска, која е соавтор на труд со Игор Јанев за праведно решение на спорот во ГС на
ООН. Ист став во заеднички труд имаше и професорот Шкариќ, а сега за 180 степени се
завртел.

Петти дел – Придобивките од НАТО и ЕУ

Светските мешетари им помагаат на нашиве политички лигуши да не‘ убедуваат во
придобивките од НАТО. Хрватската амбасадорка Даниела Баришиќ, вели дека пола од
населението во Хрватска гласале за влез во НАТО, и дека населението вели дека работите
се исти како и пред влезот, но важно било дека никој не велел дека работите се полоши.
Па зошто влез во НАТО ако критериум е дека работите не биле полоши. А не зборува за
испразнетите и затворени училишта бидејќи секоја година се намалува бројот на младите
во Хрватска.

Па велат дека со НАТО ќе сме биле побезбедни. Никој не вели дека ние сме заибиколени
од НАТО држави и се наоѓаме во најбезбедното соседство, и кој ли ќе не нападне? Никој
не ги прашува македонските родители дали се спремни да ги праќаат своите деца да
војуваат и гинат за НАТО интереси (читај, американски интереси).

Па потоа ни зборуваат за полезности од идно членство во ЕУ, каде се‘ било прекрасно. Со
други зборови, ЕУ ќе не‘ храни и НАТО ќе не‘ брани. А никој не зборува за вистинските
состојби во соседните земји членки на НАТО и ЕУ како на пример Бугарија, Романија и
Хрватска. Од Бугарија се иселени над 2 милиони, претежно млади, откако земјата се
зачлени во овие две организации; од Романија се иселија околу 5 милиони во истото
време; во Хрватска состојбата е исто така алармантна; а од кај нас младите ќе заминуваат
со пасоши на Република Северна Македонија наместо со бугарски пасоши.

Шести дел – Народно освестување

Народот се освестува за стапицата која му се поставува и се дига на нозе. Затоа Владата
има потреба од белосветските мешетари да го разубедат народот од намерата да го
бојкотира референдумот.

Политичките партии и здруженија кои се против промена на името, но и против
зачленувањето во НАТО посебно, но и ЕУ под ваква уцена, здружено проповедаат за
бојкот на референдумот.
Веќе 25 претеници на ВМРО-ДПМНЕ јавно се изјаснија дека ќе гласаат против или
воопшто нема да гласаат.

Шести дел – Решение (повторно)

Решението на целава циркусијада е целосен неуспех на референдумот. А неуспех е ако
нема излезеност (цензус) од над 900.000 и сите тие да гласаат „За“. Овој Референдум
мора да пропадне и во сила да си остане одлуката на референдумот од 8 септември 1991
година кога со огромно мнозинство од над 96 насто, македонскиот народ се изјасни за
суверена и независна држава Македонија.

Потоа, треба да следуваат нови избори од повеќе причини: 1 – неуспех на Референдумот;
2 – изигрување и не почитување на ветувањето кое Заев го даде на претседателот Иванов
при добивањето на мадатот; 3 – незаконски избор на Џефери за претседател на
Собранието; 4 – наводно немање Тиранска платформа – а на крај барање да се исполни
се‘ што имаше во „непостоечката“ платформа.

Се разбира, исходот од изборите треба да биде доаѓање на народна власт која ќе го
поведе народот во подобра иднина без обезличување и самоуништување, и со изнаоѓање
алтернативи, т.е. избор.

И сега, доаѓајќи на крајот, всушност вртејќи се во круг, во стварност се враќаме на самиот
почеток. Една изрека вели – тоа што паметниот го прави на почетокот, будалиот го прави
на крајот.

А крајот кој нашите недоветни политичари треба да го достигнат е да престанат со
папагалските повторувања дека немаме алтернатива освен НАТО и ЕУ. И не само тоа.
Правејќи не сите нас недоветни, политичарчињата ни зборуваат за некакви евроатлански
интеграции кои биле без алтернатива (без избор по нашки). Како прво, евроатлански
интеграции не постојат. Постои посебно членство во НАТО и посебно членство во ЕУ.
Некои членови во НАТО не се членови и во ЕУ, додека некои членови во ЕУ не се членови
и во НАТО. Некои членови на НАТО, како Турција на пример, никогаш и нема да биде
членка на ЕУ. Други европски држави не сакаат да членуваат ни во НАТО, ни во ЕУ.
Македонското државно раководство треба да го продолжи нашето членство во ООН под
уставното име Република Македонија, преку гласање во ГС на ООН или пак и преку
советодавно мнение на судот во Хаг.

Потоа, новите народни избраници треба да бараат влез во сите меѓународни организации
и сојузи каде нашите непријатели (Грција и Бугарија) немаат можност да не спречуваат.
Можеме да се зачлениме во многу други сојузи, како што сме вклучени во Меѓународната
организација на Франкофонијата (ние сме една од 58 земји членки, под привремената
одредница „поранешна југословенска Република Македонија“).

Можеме да се вклучиме во Организацијата за муслиманска соработка (имаме третина
население со муслиманска вероисповед); Советот за соработка на турско-говорните
држави (имаме туско малцинство); Движењето на неврзаните (каде членуваат 120 држави
од сите континенти со над 4 милијарди народ и 17 посматрачи, меѓу кои и нашите соседи
Србија, Босна и Херцеговина и Хрватска); Евроазиски економски сојуз (членуваат 5
држави, вклучително Русија, со своја Слободна трговска зона со многу држави кои сеуште
не се членови на Сојузот); Шангајска организација за соработка (8 членки, меѓу кои и
Кина, Русија, Индија, Пакистан); Британскиот комонвелт (53 членки, вклучително Велика
Британија, Индија, Пакистан, Канада)…Грција не е членка во овие организации и сојузи и
нема можност да не попречува да членуваме под нашето уставно име. Откако ќе
постанеме членови во другите организации и сојузи, и ќе покажеме дека можеме и без
ЕУ, дури тогаш ЕУ може да не‘ покани и под нашето име.
Кога нашите политички челници и дипломатија ќе разберат дека државите не спорат
околу имињата, дури тогаш ќе зачекориме на правилниот пат.

70 Коментари

  1. Прво кажуваш дека на 8 април 1993 год. Генералното собрание на ОН ја ПРИМИЛО како членка Република Македонија, а во следната реченица дека, поради противење на Грција ГС на ОН и ПОСТАВИЛО ДВА УСЛОВА ЗА ПРИЕМ!? Одлучи се. Или е ПРИМЕНА или И СЕ ПОСТАВЕНИ ДВА УСЛОВИ за прием? Ако и` се поставени ДВА УСЛОВИ за прием, тоа значи дека прво треба ДА СЕ ИСПОЛНАТ УСЛОВИТЕ за ПОТОА да може да биде примена. Ако е Македонија примена на 8 април 1993 год., А Е ПРИМЕНА, тоа значи дека немало никакви услови. А Игор Јанев открил топла вода! Открил дека не смее да има дополнителни услови за прием во ОН од оние во чл.4.! Тоа не го знаеше ниту еден во Советот за безбедност, ниту една земја членка на Генералното собрание на ОН, туку само Игор Јанев. Работата е во тоа што НЕМАШЕ дополнителни услови и што бевме примени во ОН само под условите од чл. 4 од Повелбата. Затоа никој, повторувам НИКОЈ во Советот за безбедност и НИКОЈ во Генралното собрание на он НЕ РЕАГИРАШЕ, туку одлуката за прием на Македонија во ГС на ОН беше прифатена СО АКЛАМАЦИЈА!!! Барањето да се преговара и да се најде решение за разликите околу името и доделувањето на референцата ФИРОМ додека не се најде таквото решение, беа, ајде да ги наречеме УСЛОВИ за да се СОЧУВААТ МИРНИТЕ ДОБРОСОСЕДСКИ ОДНОСИ ВО РЕГИОНОТ. И зошто никој не го послуша советот на Игор Јанев? Затоа што сите видоа дека Игор Јанев не е во право и дека тоа што тој го предлага е безсмислено и не може да помине.

    • Каде е во резолуцијата 817 : “ПОРАДИ ЗАЧУВАУВАЊЕ НА МИРОТ И ДОБРОСОСЕДСКИТЕ ОДНОСИ ВО РЕГИОНОТ”? види: https://documents-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/N93/203/74/IMG/N9320374.pdf?OpenElement
      НЕМА!!
      (“to promote confidence-building measures among the parties”…. “Recommends to the General Assembly that the State whose application is contained in document S/25147 be admitted to membership in the United Nations, this State being provisionally referred to fgr all purposes within the United Nations as “the former Yugoslav Republic of Macedonia” pending settlement of the difference that has arisen over the name of the State”) !
      Не лажи повеќе, еден! ИЗМИСЛУВАШ! ЛАЖЕШ еден!
      Научи англиски!

      • Има ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ УСЛОВИ, 1. референца, преговори. види 817:
        The Security Council,
        Having examined the application for admission to the United Nations in document S/25147,
        Noting that the applicant· fulfils the criteria for membership in the
        United Nations laid down in Article 4 of the Charter,
        Noting however that a difference has arisen over the name of the State, which needs to be resolved in the interest of the maintenance of peaceful and good-neighbourly relations in the region,
        Welcoming the readiness of the Co-Chairmen of the Steering Committee of the International Conference on the Former Yugoslavia, at the request of the Secretary-General, to use their good offices to settle the above-mentioned difference, and to promote confidence-building measures among the parties,
        Taking note of the contents of the letters contained in documents
        S/25541, S/25542 and S/25543 received from the parties,
        1. Urges the parties to continue to cooperate with the Co-Chairmen of the Steering Committee of the International Conference on the Former Yugoslavia in order to arrive at a speedy settlement of their difference;
        2. Recommends to the General Assembly that the State whose application is contained in document S/25147 be admitted to membership in the United Nations, this State being provisionally referred to fgr all purposes within the United Nations as “the former Yugoslav Republic of Macedonia” pending settlement of the difference that has arisen over the name of the State;
        3. Requests the Secretary-General to report to the Council on the outcome of the initiative taken by the Co-Chairmen of the Steering Committee of the International Conference on the Former Yugoslavia.

        Стои: Recommends to the General Assembly ….
        Тоа е ПРЕПОРАКА!

        Еден, Научи англиски!

    • So rez. 817 e napraven ULTRA VIRES AKT!! Rez. 817 i 47- 225 se so ULTRA VIRES! DEFEKTNI ! !
      Ova go kazha i CIA vo svojot izveshtaj do CENTRALA, vidi
      WikiLeaks/ To US Department of State/ CIA: https://wikileaks.org/gifiles/docs/73/738285_us-poland-greece-macedonia-macedonia-commentary-sees.html : Macedonia passed the Security Council and is a member of the UN. Since we have been admitted as a full member and this is not a substantive
      question, it would be a vote of simple majority regarding whether to replace the FYROM [Former Yugoslav Republic of Macedonia] reference directly to Macedonia, or to first request an advisory opinion from the
      International Court of Justice regarding the legality of the additional conditions for the joining of our country to the UN,” emphasized Janev, whose text is included below.
      In his opinion, it is very important that someone from the Macedonian
      side dares to make the key step towards the non-aligned movement, whose
      support in the September 2012 General Assembly [of the United Nations]
      could lead to the removal of the shameful FYROM tag.

    • Ние кои коментираме го знаеме лицето „еден” како лудак во службата на Бихачка!
      Ти „еден” си болен човек, оди со твојот Зајко во лудница!
      Ставовите на „еден” да не се зимаат, озбиљно, тој е шизофреничар, без чувство на идентитет, со еден збор тежок психијатријски случај, опериран од логика.

  2. Иванов јасно кажа дека ИМА ДОПОЛНИТЕЛНИ УСЛОВИ спротивно на одлуката на Меѓународниот суд за правда од 1948: Today, it seems “absurd” to be named “a former” nation. Recalling that the International Court of Justice 1948 advisory opinion had determined that placing additional criteria on United Nations membership contravened the United Nations Charter, he said that his country had been deprived of the right to self-identification. види: https://gadebate.un.org/en/67/former-yugoslav-republic-macedonia

    • IMA DOPOLNITELNITE USLOVI, vidi rez. 817 (cel tekst): The Security Council,
      Having examined the application for admission to the United Nations in document S/25147,
      Noting that the applicant· fulfils the criteria for membership in the
      United Nations laid down in Article 4 of the Charter,
      Noting however that a difference has arisen over the name of the State, which needs to be resolved in the interest of the maintenance of peaceful and good-neighbourly relations in the region,
      Welcoming the readiness of the Co-Chairmen of the Steering Committee of the International Conference on the Former Yugoslavia, at the request of the Secretary-General, to use their good offices to settle the above-mentioned difference, and to promote confidence-building measures among the parties,
      Taking note of the contents of the letters contained in documents
      S/25541, S/25542 and S/25543 received from the parties,
      1. Urges the parties to continue to cooperate with the Co-Chairmen of the Steering Committee of the International Conference on the Former Yugoslavia in order to arrive at a speedy settlement of their difference;
      2. Recommends to the General Assembly that the State whose application is contained in document S/25147 be admitted to membership in the United Nations, this State being provisionally referred to fgr all purposes within the United Nations as “the former Yugoslav Republic of Macedonia” pending settlement of the difference that has arisen over the name of the State;
      3. Requests the Secretary-General to report to the Council on the outcome of the initiative taken by the Co-Chairmen of the Steering Committee of the International Conference on the Former Yugoslavia.

      Uslovite koi vo vreme traat po čin na priemot ili TRANSCEDENTNI USLOVI, postaveni nadvor od pet regularni propišani so členot 4. na Povelbata se :

      1. Denominacijata (“the former Yugoslav Republic of Macedonia” ) namesto ustavnoto ime !!!, i

      2. “settlement of their difference” ili pregovori!

      Fakt e deka ovie uslovi traat i po PRIMEOT na država vo OON !!!

      ZAKLUČOK: 817 e ULTRA VIRES (prečekoruvanje ovlasuvanjata)

      Ova go kaža Ivanov vo OON UNGA Debate na 67. Zasedanie! PROVERI!

      • Со Резолуцијата 817, Советот за безбедност бара да се РЕШИ разликата околу името поради мирот и добрососедските односи во регионот. Да се реши помеѓу Македонија и Грција, нормално во преговори.Не ваљда во војна. Дали овде треба да се расправаме за толку очигледни работи? Ако не можеме да препознаеме на небото Сонце ли е или Месечина, како ќе се разбереме? Треба ли да се расправаме дали во Резолуцијата 817 пишува дека разликата околу името треба да се реши во интерес на мирните добрососедски односи или не пишува? Пишува ли во нејзе:„Noting however that a difference has arisen over the name of the State, WHICH NEEDS TO BE RESOLVED IN THE INTEREST OF THE MAINTENANCE OF PEACEFUL AND GOOD – NEIGHBOURLY RELATIONS IN THE REGION”? Нели сите од НАТО и ЕУ во сите нивни изјави кажаа дека разликата околу името треба да се реши со цел да се одржи мирот и добрососедските односи во регионот? И дека договорот ќе придонесе за мирот во регионот? Зарем некој со барем малку памет мисли дека на светот не му е битно одржувањето на мирот и добрососедските односи во регионов, туку му е битно Република Македонија да додаде географска одредница и нејзиното име да биде Република Северна Македонија? Зарем на НАТО и ЕУ, на Советот за безбедност и на Генералното собрание на ОН им пречи името Република Македонија, па сакаат да не`прекрстат во Република Северна Македонија? Зошто се бараше од нас и од Грција да постигнеме решение за разликата околу името, АКО НЕ ВО ИНТЕРЕС НА МИРОТ И ДОБРОСОСЕДСКИТЕ ОДНОСИ ВО РЕГИОНОТ??? За да ни` напакостат нам, за да не` уништат, да не` обезличат, да не` снема, да не постоиме? Тоа ли е целта на светот?

        • Еден, ПАК ЛАЖЕШ! Велиш: „Со Резолуцијата 817, Советот за безбедност бара да се РЕШИ разликата околу името поради мирот и добрососедските односи во регионот” ЛАЖЕШ, еве што пишува:
          “Noting however that a difference has arisen over the name of the State, which needs to be resolved in the interest of the maintenance of peaceful and good-neighbourly relations in the region”
          ЕДЕН ШТО Е СО ТЕБЕ? Сакаш да го побиваш Игор Јанев??
          Бе Игор ЈАНЕВ е Никола Тесла за право!
          А ти еден си само една будала од улица!

          • А во што е разликата во смислата на: „Поради мирот и добрососедските односи во регионот“ и „ Во нитерес во одржување на мирните(мирољубиви) добрососедски односи во регионот“? Дали овие две реченици имаат спротивно значење, господине НИКОЛА ТЕСЛА или господине АЈНШТАЈН?

          • 817 е ПРЕПОРАКА, а препораките НЕ се обврзувачки! Не се ОДЛУКИ! Се користат САМО „Добрите услуги на Канцеларијата на Генсек! ШТО не ти е јасно!? Резолуциите 817 и 845 МОРА да се во СОГЛАСНОСТ со Повелбата на ООН! ШТО не ти е јасно!?
            Нимиц НЕ е медијаторот на СБ, туку на Генсек! ШТО не ти е јасно!? Препораката на СБ може, но и НЕМОРА да биде прифатена од Генералното собрание на ООН!
            За сите свои проблеми обрати му се на Јанев, и не се заебавај овде, туку најди некој сајт на СДСМ!
            Демек, Ти еден повеќе знаеш од Иванов или Јанев!???
            Трудовите на Јанев се објавени во ВРВНИ СВЕТСКИ списанија, како АЈИЛ! А ти твоите коментари само можеш да ги пласираш на ваквите блогови и на неписмениот Заев!

  3. Еве што кажа Иванов вчера во ООН, меѓу другото: „Времената спогодба не е стебло без корен. Таа произлегува од Резолуциите 817 и 845 на Советот за безбедност на Обединетите нации од 1993 година. Иако забележува дека Република Македонија ги исполнува критериумите за членство во ОН содржани во Член 4 од Повелбата, Советот за безбедност сепак констатира дека се појавила разлика во врска со името на државата и го условува членството на Република Македонија со привремена референца и со обврска да разговара за разликата околу името. Таа формулација не е ништо друго освен еуфемизам за кршење на правото на самоопределување. И така, доаѓаме до коренот на проблемот.
    При приемот на Република Македонија во Обединетите нации е прекршено правото на самоопределување. Времената и Преспанската спогодба се донесени за да се оправда тоа кршење. Мора да знаете дека текстот на таа Преспанска спогодба е изготвен без мое знаење и без моја согласност како Претседател на Република Македонија. Спогодбата повредува одредба од внатрешното право од фундаментално значење.
    Кажано со други зборови, јазолот што започна да се заплеткува со Резолуциите 817 и 845 и со Времената спогодба, сега, со Преспанскиот договор стана јамка за бесење. Од Република Македонија сега се бара да изврши правно и историско самоубиство, за да може правното укинувањето на македонскиот народ да се протолкува како негова сопствена волја. Се прашувам што зборува ова за глобалното лидерство и споделената одговорност на Обединетите нации?”

    Толку за Резолуциите 817 и 845 ! При приемот на Република Македонија во Обединетите нации е прекршено правото на самоопределување!

  4. Ајде да видиме како гласи тоа ПРАВО НА САМООПРЕДЕЛУВАЊЕ за да речеме дали е прекршено или не. Правото на самоопределување е запишано во „Меѓународниот пакт за граѓанските и политичките права на човекот и граѓанинот“. Член 1 вели:„ Сите народи имаат право на самоопределување. Врз основа на ова право тие слободно го одредуваат својот политички статус и слободно го обезбедуваат својот економски, социјален и културен развиток“. Што од ова ПРАВО НА САМООПРЕДЕЛУВАЊЕ е прекршено при ПРИЕМОТ на Република Македонија во ОН? Прекршено е правото да го ОДРЕДУВААТ ПОЛИТИЧКИОТ СТАТУС, прекршено е правото да го ОБЕЗБЕДУВААТ СВОЈОТ ЕКОНОМСКИ, СОЦОЈАЛЕН и КУЛТУРЕН РАЗВИТОК? Кое од овие права на самоопределување му е прекршено на македонскиот народ? Треба да појасниме дека правото на самоопределување на народите е воведено после Втората светска војна за да можат народите слободно да се определат каков политички статус сакаат да имаат и дали да имаат независнот, полуколонијален статус или да бидат колонија, да останат колонија.

  5. Овие сите лудаци што сакаат да го побиваат Игор Јанев се во невозможна СДСМ мисија!
    Тоа би било исто како јас да го побивам Никола Тесла или Ајнштајн, а имав слаба оценка по математика и физика во училиште.
    Игор Јанев во меѓународното право е исто што и Никола Тесла во електротехника и физика !

  6. 817 е ПРЕПОРАКА, а препораките НЕ се обврзувачки! Не се ОДЛУКИ! Се користат САМО „Добрите услуги на Канцеларијата на Генсек! ШТО не ти е јасно!? Резолуциите 817 и 845 МОРА да се во СОГЛАСНОСТ со Повелбата на ООН! ШТО не ти е јасно!?
    Нимиц НЕ е медијаторот на СБ, туку на Генсек! ШТО не ти е јасно!? Препораката на СБ може, но и НЕМОРА да биде прифатена од Генералното собрание на ООН!
    За сите свои проблеми обрати му се на Јанев, и не се заебавај овде, туку најди некој сајт на СДСМ!
    Демек, Ти еден повеќе знаеш од Иванов или Јанев!??? Учи го неписмениот Заев за дополнителните услови! Теорија на дополнителните услови беше прифатена и од К.Г. кој беше прв што ги објави неговите откритија во Нова Македонија, кога уредникот беше Ерол Ризаов 1998. Прашај го Ризаов за ова! Вие од СДСМ го пласиравте Игор Јанев во медиумите! Прв го поддржа Вашиот Б.Ц.

  7. Kako što gledate jas svoite trudovi gi objaviv i so luge od SDSM primer vo 2015. Vidi trud so Frosina Remenski http://www.fb.uklo.edu.mk/fs?file=collection/BOOKOFABSTRACTS2015.pdf
    Od sodržinata se gleda deka na str. 63 eden od ko-avtorite e Forsina Remenska so Igor Janev:
    IGOR JANEV FROSINA T. REMENSKI MARJAN NIKOLOVSKI: ADMISSION OF MACEDONIA TO UN AND THE MODE(S) FOR JURIDICAL AND POLITICAL REDRESS ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 63
    Naslovot na trudot e :
    ADMISSION OF MACEDONIA TO UN AND THE MODE(S) FOR JURIDICAL AND POLITICAL REDRESS.
    PROČITAJTE GO. Potoa, sporedete gi stavovite na Frosina od 2015. i SEGAŠNITE stavovi!

    • Еве најдов и што вели Фросина Ременски, со Јанев!!!: Igor Janev
      Institute of Political Studies, Belgrade
      Frosina T. Remenski Faculty of Security – Skopje Marjan Nikolovski Faculty of Security – Skopje

      ADMISSION OF MACEDONIA TO UN AND THE MODE(S) FOR JURIDICAL AND POLITICAL REDRESS

      Abstract

      Macedonia’s admission to UN membership in April 1993 (General Assembly (GA) resolution
      47/225 (1993), pursuant to the Security Council (SC) resolution 817 (1993) recommending such admission) came with two conditions in addition to those explicitly provided in Article 4(1) of the UN
      Charter, namely the candidate’s acceptance of: (i) being provisionally referred to as the ‘Former
      Yugoslav Republic of Macedonia’ (for all purposes within the United Nations) and (ii) of negotiating
      with another country over its name. These impositions are part of the resolutions, which also recognised (explicitly in SC resolution 817) that the applicant fulfils the standard criteria of Article 4 (1) of the Charter required for admission. In a recent paper, we analysed the legal nature of the additional conditions imposed on Macedonia for its admission to UN membership in the context of the advisory opinion of International Court of Justice (ICJ) given in 1948 regarding the conditions for admission of a state to the United Nations. The General Assembly subsequently accepted the ICJ’s advisory. There we concluded that the attachment of conditions (i) and (ii) to those specified in Article 4(1) of the Charter for the admission of Macedonia to UN membership is in violation of the Charter.
      In the present article, we shall examine the legal consequences of the irregular admission of
      Macedonia to UN membership and the possible modes of judicial redress. Emphasis will be on the relationship between the rights of states as applicants or members of the UN as derived from the Charter, other general UN documents and UN legal practices on the one hand, and the duties of the UN relating to those rights (i.e. its adherence to the provisions of the Charter) on the other. The analysis in the following sections will show that the advisory jurisdiction of the ICJ provides an adequate framework for juridical redress of the problem.

      Before analysing in more depth the illegal character and legal effects of the UN’s breaches in the process of admitting Macedonia to membership and the means of re-instituting the proper legal status of Macedonia as a UN member, we shall give a brief account of the problem of legal responsibility of international organisations (in particular the United Nations) for their unlawful acts (or omissions). We shall give special attention to those acts that are committed in their relations with their member states and other international legal persons.

      Key words: Macedonia, UN membership;

      Хахахахахахахаха. НА КОЈА ФРОСИНА да и веруваме, Ова од 2015, или ОВА денес која вели ДЕКА „НЕМАЛО ДРУГО РЕШЕНИЕ!” Igor Janev
      Institute of Political Studies, Belgrade
      Frosina T. Remenski Faculty of Security – Skopje Marjan Nikolovski Faculty of Security – Skopje

      ADMISSION OF MACEDONIA TO UN AND THE MODE(S) FOR JURIDICAL AND POLITICAL REDRESS

      Abstract

      Macedonia’s admission to UN membership in April 1993 (General Assembly (GA) resolution
      47/225 (1993), pursuant to the Security Council (SC) resolution 817 (1993) recommending such admission) came with two conditions in addition to those explicitly provided in Article 4(1) of the UN
      Charter, namely the candidate’s acceptance of: (i) being provisionally referred to as the ‘Former
      Yugoslav Republic of Macedonia’ (for all purposes within the United Nations) and (ii) of negotiating
      with another country over its name. These impositions are part of the resolutions, which also recognised (explicitly in SC resolution 817) that the applicant fulfils the standard criteria of Article 4 (1) of the Charter required for admission. In a recent paper, we analysed the legal nature of the additional conditions imposed on Macedonia for its admission to UN membership in the context of the advisory opinion of International Court of Justice (ICJ) given in 1948 regarding the conditions for admission of a state to the United Nations. The General Assembly subsequently accepted the ICJ’s advisory. There we concluded that the attachment of conditions (i) and (ii) to those specified in Article 4(1) of the Charter for the admission of Macedonia to UN membership is in violation of the Charter.
      In the present article, we shall examine the legal consequences of the irregular admission of
      Macedonia to UN membership and the possible modes of judicial redress. Emphasis will be on the relationship between the rights of states as applicants or members of the UN as derived from the Charter, other general UN documents and UN legal practices on the one hand, and the duties of the UN relating to those rights (i.e. its adherence to the provisions of the Charter) on the other. The analysis in the following sections will show that the advisory jurisdiction of the ICJ provides an adequate framework for juridical redress of the problem.

      Before analysing in more depth the illegal character and legal effects of the UN’s breaches in the process of admitting Macedonia to membership and the means of re-instituting the proper legal status of Macedonia as a UN member, we shall give a brief account of the problem of legal responsibility of international organisations (in particular the United Nations) for their unlawful acts (or omissions). We shall give special attention to those acts that are committed in their relations with their member states and other international legal persons.

      Key words: Macedonia, UN membership;

  8. Се расправаме за работи кои треба да му се познати и на малите деца. Како може барање на Советот за безбедност да се реши проблем ВО ИНТЕРЕС НА ОДРЖУВАЊЕ НА МИРОТ И ДОБРОСОСЕДСКИТЕ ОДНОСИ ВО РЕГИОНОВ ДА НЕ БИДЕ ЗАДОЛЖИТЕЛНО? Дека Советот за безбедност не е задолжен за чување на мирот во светов, туку тоа е оставено на ВОЉАТА на оние чиј спор го загрозува мирот? Како е можно препораката на Советот за безбедност Генералното собрание да ја прими државава во членство во ОН да биде незадолжителна? Предлозите кои ги превзеде Советот за безбедност се во согласнот со Повелбана на ОН, со која Советот за безбедност е задолжен за чување на мирот во светот, а одлучува и дали земјата кандидат ги исполнила условите. Советот за безбедност во нашиот случај утврдил дека сме ги исполниле условите за прием и му предлага на ГС да ја прими нашата земја во членство. Но исто така утврдил и дека се појавила разлика околу името која треба да се реши ВО ИНТЕРЕС НА ОДРЖУВАЊЕ НА МИРОТ И ДОБРОСОСЕДСКИТЕ ОДНОСИ ВО РЕГИОНОТ. Советот з безбедност според Повелбата на ОН и според својата пракса ПРВО бара земјите по мирен пат, во преговори, да си ги решат проблемите, како што побара и од нас и Грција. Покрај тоа побара референцата ФИРОМ да са употребува додека не се пронајде тоа решение. ШТО ИМА ОВДЕ НЕЈАСНО. Како не ти е јасно дека Советот за безбедност не само што може да бара да се реши некој проблем, туку може и да ги принуди земјите да го решат проблемот. Да ги принуди со воведување на санкции, блокади, дури да употреби и војна сила. Кој ќе го запре во тоа? Генералното собрание? Во чл. 12 од Повелбата се вели дека Советот за безбедност обавува, во поглед на било кој спор или состојба, задачи кои му се поверени со оваа Повелба, Генералното собрание НЕ ДАВА НИКАКВИ ПРЕПОРАКИ во врска со спорот или состојбата, ОСВЕН АКО ТОА НЕ ГО ПОБАРА Советот за безбедност. Во нашиот спор Советот за безбедност дал препораки како да се реши спорот(во преговори). Ако Македонија и Грција не успеат да го решат спорот, го известуваат Советот за безбедност, Советот за безбедност ОДЛУЧУВА КАКО ЌЕ ПОСТАПИ ПОНАТАМУ ( член 37 од Повелбата). Значи нашиот проблем е целосно под надлежност на Советот за безбедност и Генералното собрание не може ништо да стори додека Советот за безбедност се бави со овој проблем (членот 12 од Повелбата). Според тоа ОТПАЃА планот да се покрене гласање во Генералното собрание со кое ќе се „реши“ спорот така што ќе се изгласа Република Македонија со уставното име да го продолжи членството во ОН. Извини Никола Тесла. Многу ми е жал.

    • Прашај е Фросина Ременски, Игор Јанев нема време да одговара на будали како Тебе!

      ДО СИТЕ КОМЕНТАТОРИ: ЛУДАК СОС ИДЕНТИТЕТОТ ЕДЕН ДА СЕ ИГНОРИРА!

    • По преседанот на МСП од 1948, кога биле блокирани седум држави во СБ, ГС може да деблокира и конкретно деблокира процесот во СБ (случајот дополнителните услови). Игор Јанев е во право и цитиран е во светската наука за овој придонес. Нашиот случај и не е блокиран по 1993 во СБ, туку е во надлежност на Генсек. Овие од СДСМ се прават тупави и недоветни. Не сакаат вистината.
      Но битно е сега да паднат СДСМ-овците, па потоа ќе се бавиме со овој проблем кои има решение верифицирано светската наука. СДС претставува СРАМ за оваа држава!

      • Ако приметивте од обраќање на претседателот Иванов, тој и самиот кажа вчера дека проблемот мора да се решава таму каде настанал, но не со Грција, те. во ООН, и всушност тој јасно посочи дека решението е во Генералното собрание на ООН.

      • Кои беа тие дополнителни услови при прием на земја членка надвор од чл.4 од Повелбата, поради што МСП донесе пресуда во 1948 година, т.е. после Втората светска војна? Тоа беа натегања помеѓу Западните земји и земјите на социјалистичкиот блок во текот на зачленување на земјите од едната и другата страна при што се поставуваа додатни услови, за некоја земја да биде примена во ОН. Поради тоа со Резолуцијата 171 од 17 ноември 1947 година, ГС на ОН од МСП побара советодавно мислење. Прашањето до МПС беше:„ Дали е основано членството во ОН да е зависно од услови кои не се изричито предвидени во чл. 4, став 1 од Повелбата на ОН, односно дали е можно, кога ќе се утврди дека пропишаните услови се исполнети, потврдата за прием да се УСЛОВИ СО БАРАЊЕ ЗА ПРИЕМ НА ДРУГИ КАНДИДАТИ“. По интерпретација на МСП од 28 мај 1948 година, судот одлучи дека кога условите (од чл.4) ќе се исполнат, треба Советот за безбедност да му препорача на ГС да ја прими земјата кандидат. Во врска со условувањето за потврдување на прием на еден кандидат со барање за прием на друг кандидат, судот одлучи дека е неспоиво со Повелбата на ОН. Тоа е околу одлуката на МСП од 1948 година во врска со ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ УСЛОВИ ЗА ПРИЕМ, кои Игор Јанев постојано ја споменува.

    • Ајде еден ако те најдам кој си, ќе тe пријавам на мајка ти, да ти го забрани интернетот. Поим немаш од правото, подобро оди и заврши факултет отколку да се мајтапиш на интернетот. Ако вака размислуваат и твоите од СДС, некој ве многу лаже. Нимиц, можеби? Но во ред тн. Спогодбата ќе ви пропадне, па потоа, здравје, некој по паметен од СДС ќе се нафати сериозно да го решава проблемот.
      Совет: земи си апчиња, па на спиење, а утре до Бардовци ИТНО!

      • Хаха, овие од СДСМ стварно веруваат дека (сеуште) СЕ БЛОКИРАНИ во СБ! Ова ми личи на Керим или Никовски, а не на Нимиц! Тој пензионер, сигур не е така глуп да ги набедува во така нешто? Но, кој знае, кога си виде со кој има работа??? Хахахаха!
        А СЕГА ПО ПОТПИШУВАЊЕТО СПОГОДБА? Сеуште сме блокирани?? ХАХАХА??
        Ќе ја носи Нимиц спогодбата во СБ на конечна одлука! Хахаха.
        Ајнштајн вели: Само глупост е бесконечна! ХАХА!

  9. Фрчкоски во 2005 година, при расправата за државното име Македонија го велеше и ова: “Владата треба да го извести медијаторот дека Македонија се однесувала во согласност со Резолуцијата усвоена при приемот, но таа Резолуција сега е исцрпена и затоа бара да биде примена во Обединетите Нации под уставното име.“ Според толкувањата на Фрчкоски на Привремената согласност од 13 септември 1995 година, “Македонија има обврска да преговара, но не до краен договор, а нашата добра волја да го правиме тоа ни ги затвора другите опции за решавање на проблемот – што, всушност, е и грчката тактика.“ Фрчковски смета дека “во земјата не треба да се дебатира за името на државата како што тоа се иницира со предлогот на Никола Груевски за референдум и дека такво нешто има смисла само ако некој прифати промена на името на државата, а не претходно.“ Според негови оцени, “Македонија е премногу толерантна спрема своите внатрешни квислинзи, кои отворено работат за грчките интереси, па и не го кријат тоа!“
    Е тоа е Фрчкоски 1999-2005-2018 за името, од велепредавство до домашен квислинг по сопствено убедување… Штета што такви велепредавници слободно шетаат и го трујат просторот.

  10. Заев пати од Биполарна психоза на личноста со циклотимично пореметување и отсуство на личен идентитет односно подвојена личност со нагло менување мислење и расположение! Биполарното растројство се карактеризира со епизоди на депредија и манија. Биполарното растројство е психијатриска состојба дефинирана како повторувачки епизоди на значително нарушување на расположението. Овие нарушувања може да се случат во еден спектрум кој се движи од ослабувачка депресија до незауздана манија. Поединците кои страдаат од биполарно растројство вообичаено искусуваат флуидни состојби на манија, хипоманија или она што се нарекува мешана состојба поврзана со депресивни епизоди.
    Во основа, болеста се состои од две фази кои периодично се менуваат: манија (хиперактивност, восхитеност, радост, чувство на семоќ) и депресија (пасивност, чувство на безволност, безвредност, немоќ, тага и очајување).
    Овие клинички состојби се разликуваат од нормалните промени на расположението. Растројството има потподелби: биполар I, биполар II, и циклотомично растројство, при што биполар I и II можат да доведат до рапидна цикличност на расположението во текот на годината.
    Исто така нарекувано биполарно афективно растројство до скоро, неговото сегашно име е од понов датум и се однесува на кружењето меѓу “високи” и “ниски” епизоди; и го заменува стариот термин манично-депресивни психози, назив кој го дал Емил Крепелин (1856 – 1926) во доцниот деветнаесетти и почетокот на дваесеттиот век. Тој е германски психијатар и се смета за основач на модерната научна психијатрија. Новиот термин е создаден за да биде неутрален, и да се избегне стигмата кај пошироката јавност која доаѓа од спојот на зборовите “манија” и “депресија”.
    Симптомите најчесто се појавуваат во раната зрелост. Дијагнозата се засновува на искуствата кои ги пренесува лицето, како и на набљудувано однесување. Епизодите на болеста се поврзани со емотивна болка и нарушувања, како и се релативно висок ризик од самоубиство.

    А ти „еден” си патолошки лажов со напади на шизофренија и екстремна лабилност, без чувство на идентитет.

    • А бе „еден” е само алергичен на зборот „Македонија “, но ова друго е јасно: без чувство на идентитет, или повеќекратна личност и шизофреничар.
      АКО НЕКОЈ ЗНАЕ КАКО СЕ ВИКА тнр Еден, ДА КАЖЕ ПА ДА ГО ПРИЈАВИМЕ НА ИГОР ЈАНЕВ.
      А тој ќе знае што со него!!!

  11. Погоре објаснав која е одлуката на МСП од 1948 година во врска со ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ УСЛОВИ ЗА ПРИЕМ. Сега да објавам една уште едно барање од страна на ГС на ОН до МСП, кое Игор Јанев не го знае или не го споменува. Тоа е барањето на советодавно мислење од ГС до МСП од 22 ноември 1949 година и гласи:„ Дали според чл. 4. став 2. од Повелбата, една држава може да се прими во членство во ОН, ако Советот за безбедност НЕ ДАДЕ ПРЕПОРАКА за прием на таа држава“. На 3 март 1950 година, МСП даде советодавно мислење дека ПРЕПОРАКАТА на Советот за безбедност МОРА да претходи на одлуката на Генералното собрание со која земјата се прима во ОН. МСП уште истакна дека доколку би му се признаело право на Генералното Собрание да една држава прими во членство БЕЗ ПРЕПОРАКА на Советот за безбедност, на Советот за безбедност би му се ОДЗЕЛО ВАЖНОТО ОВЛАСТУВАЊЕ кое му го дава Повелбата на ОН. Мислам дека сега на сите ќе му биде јасно дека она што го предлага Игор Јанев, а тоа е да Генералното собрание на ОН, заобиколувајќи го Советот за безбедност, донесе одлука Македонија со уставното име го продолжи членството во ОН.

    • Vie ako ste chitale neshto od Igor Janev, bi Vi bilo jasno i deka i SB mozhe da go postavi baranjeto do MSP. Vo MSP 1949 koe spomeuvate se raboti za situacijata razlichna od Makedonskata!
      IMENO, NIE VEKE POMINAVME SB NA OON! NIE SME OD 1993 POLNOPRAVNA ČLENKA!
      NA NAS NE SE PRIMENUVA PRINCIP DEKA TOJ SHTO NE POMINAL SB NA MOZHE DA STANE ČLEN NA OON! MSP E BITEN ZA KOSOVO, BIDEJKI TIE SAKAAT DA STANAT ČLEN BEZ REZ. NA SB!
      Ednostavno kazhano, vie eden I SDSM ste kompletno neinformirano lice Iiso Vas Igor Janev nema da pravi moabet! Nemate nitu elementarnoto poznavanje na megunarodnoto pravo. I od avion se gleda deka ne ste pravnik!
      Koga ke se smeni vlasta vo Makedonija togash, mozhebi slednata vlast ke dobije nova shansa da gi iskoristi znaenja na Igor Janev. Vie od SDSM se pokazhavte nesposbni! Tolku!

      • Хаха, овој еден ги меша работиве. 1949 беше пред МСП случајот ДАЛИ НЕКОЈА ДРЖАВА МОЖЕ ДА ВЛЕЗЕ ВО ООН без да се изјасни СБ.
        Во нашиот случај СБ се изјасни , НО НАМЕТНА ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ УСЛОВИ!
        Ваквите услови се НЕЛЕГАЛНИ!
        Сега СДСМ прави СЕ да докаже дека решението надвор од компромисот не постои. Хахаха. Па се обидуваат да му ги побијат тези на Игор Јанев, потврдени во науката.
        Од вас СДС не се очекува ништо друго, туку да заминете од власта, а вашиот тн. договор НЕ Е решение!
        Дури и референцата е подобра, бар не е ЕРГА ОМНЕС!
        Се ке ви стане појасно на 1.окт. по референдумот.
        А мојот совет до Игор Јанев е овој:
        Не си имај работа со неразбрани сељачишта, и уживај во својата полата од 3 000 еура во Белград, а за овие домашни мајмуни не се секирај.

        • Да додам, дека се сложувам со проф. Јанев „NA NAS NE SE PRIMENUVA PRINCIP DEKA TOJ SHTO NE POMINAL SB NЕ MOZHE DA STANE ČLEN NA OON”. Те. МСП 1949. случај.
          Јанев е во право, ние веќе поминавме СБ на ООН, па така за нас е релевантен случајот МСП 1948, но тоа е веќе потврдено во науката и јас немам што да додам. Поздрав до професорот Игор Јанев!
          Професоре Среќен Ти Роденден! , Ако не се лажам на 29. сеп. е.

          • можеби овој не е некое дериште ако знае за МСП 1949. Тие од СДСМ сериозно работат да го урнат Игор Јанев. Хаха!
            Јанев стана дел од стратегијата и доктрина на СДС, хаха!

  12. Не ми се верува дека ќе дадам коментар на ова место каде во недостаток аргументите, сите е плукате, пцуете и навредувате.
    Мојот коментар е овој:
    ИМЕТО МОРА ДА СЕ ЗАСЛУЖИ!
    За сега, ми се чини, дека ова не е случај.

    • Во меѓународната наука е потврдено Вашето решение, а Тие од СДСМ ако сакат нешто да докажат нека објават своите ставови во некое списание од SCI листа со импакт фактор, а не на ваквите места за коментарите кои немаат никаква валидност и релевантност.

  13. СЕ ДОДЕК НЕ СЕ ПРИМЕНИ СТРАТЕГИЈАТА, ПЛАНОТ И МЕТОДОТ НА ПРОФЕСРОТО ИГОР ЈАНЕВ ТНР. ПРОБЛЕМОТ СО ИМЕТО НЕМА ДА СЕ РЕШИ,
    А НЕ СЕ РЕШАВА СО МЕНУВАЊЕ НА ИСТОТО , ТУКУ СО ВОСПОСТАВУВАЊЕ НА УСТАВНОТО ИМЕ РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА ВО ОРГАНИЗАЦИЈАТА НА ОБЕДИНЕТИТЕТ НАЦИИ!

    БОЈКОТ НА РЕФЕРЕНДУМОТ ЗА ПРОМЕНА НА ИМЕТО!

  14. СЕ ДОДЕК НЕ СЕ ПРИМЕНИ СТРАТЕГИЈАТА, ПЛАНОТ И МЕТОДОТ НА ПРОФЕСРОТ ИГОР ЈАНЕВ ТНР. ПРОБЛЕМОТ СО ИМЕТО НЕМА ДА СЕ РЕШИ,
    А НЕ СЕ РЕШАВА СО МЕНУВАЊЕ НА ИСТОТО , ТУКУ СО ВОСПОСТАВУВАЊЕ НА УСТАВНОТО ИМЕ РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА ВО ОРГАНИЗАЦИЈАТА НА ОБЕДИНЕТИТЕТ НАЦИИ!
    БОЈКОТ НА РЕФЕРЕНДУМОТ ЗА ПРОМЕНА НА ИМЕТО!

  15. СЕ ДОДЕК НЕ СЕ ПРИМЕНИ СТРАТЕГИЈАТА, ПЛАНОТ И МЕТОДОТ НА ПРОФЕСРОТ ИГОР ЈАНЕВ ТНР. ПРОБЛЕМОТ СО ИМЕТО НЕМА ДА СЕ РЕШИ,
    А НЕ СЕ РЕШАВА СО МЕНУВАЊЕ НА ИСТОТО , ТУКУ СО ВОСПОСТАВУВАЊЕ НА УСТАВНОТО ИМЕ РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА ВО ОРГАНИЗАЦИЈАТА НА ОБЕДИНЕТИТЕТ НАЦИИ!
    БОЈКОТ НА РЕФЕРЕНДУМОТ ЗА ПРОМЕНА НА ИМЕТО!

  16. ПРЕТСЕДАТЕЛОТ ИВАНОВ ЈА ПРИФАТИЛ СТРАТЕГИЈАТА НА ИГОР ЈАНЕВ, НО НА ОВА ГЕНЕРАЛНОТО СОБРАНИЕ НА ООН 2018. НЕ МОЖЕШЕ ДА ЈЕ РЕАЛИЗИРА СТРАТЕГИЈАТА ПОРАДИ ОТПОРОТ ОД ВЛАДА НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА И МНР.
    СЕ ШТО МОЖЕШЕ ДА НАПРАВИ БЕШЕ САМО СИЛЕН ГОВОР ВО ООН И НИШТО ПОВЕЌЕ!

  17. Како тоа „ СБ се изјасни“, „ние поминавме во СБ“, „ние сме веќе од 1993 полноправна членка“, па според тоа не важи советодавното мислење на МСП од 1949 година, а важи мислењето од 1948!? Па и едното и другото мислење се однесуваат на ПОСТАПКАТА ПРИ ПРИЕМ! Едното вели дека не може да се поставуваат дополнителни услови за државата ДА БИДЕ ПРИМЕНА, а другото дека не може државата ДА БИДЕ ПРИМЕНА од ГС без претходна препорака од СБ! Ако државата Е ПРИМЕНА тогаш нема зошто да се применува мислењето нити од 1949 година, нити мислењето од 1948 година. НИКАДЕ ВО РЕЗ. 817 НЕ СЕ ВЕЛИ ДЕКА МАКЕДОНИЈА НЕ ИСПОЛНУВА НЕКОЈ УСЛОВ. НАПРОТИВ, СЕ ВЕЛИ ДЕКА ГИ ИСПОЛНУВА УСЛОВИТЕ ЗА ПРИЕМ И СЕ ПРЕПОРАЧУВА НА ГС ДА ЈА ПРИМИ ВО ЧЛЕНСТВО. Ако има УСЛОВ ЗА ПРИЕМ, тоа значи неможност да се стане членка во ОН ако тој услов НЕ СЕ ИСПОЛНИ. Ако на Македонија и беа поставени услови за прием, тогаш Македонија немаше да биде примена во ОН, додека не ги исполни тие услови. ТОА ШТО МАКЕДОНИЈА Е како што сами велите „полноправна членка веќе од 1993“, ЗНАЧИ ДЕКА ГИ ИСПОЛНИЛА УСЛОВИТЕ ЗА ПОЛНОПРАВНО ЧЛЕНСТВО И ПО ПРЕПОРАКА ОД СБ, ГС ЈА ПРИМИЛА ВО ПОЛНОПРАВНО ЧЛЕНСТВО! Смешно е да се мисли дека на ГС му е дозволено да ја пренебегне препораката на СБ да се најде решение за спорот во преговори помеѓу Македонија и Грција и препораката да се користи ФИРОМ додека не се најде решение, посебно што тоа СБ го бара во интерес на мирните добрососедски односи во регионот. Да заклучам. Не може ГС да направи ништо спротивно на Резолуцијата 817. Не може да одлучува дали Македонија треба или не треба да најде решение во прговори со Грција, дали ќе е ФИРОМ додека не се најде решение, или ќе го продолжи членството во ОН со уставно име. Без разлика што за тоа мисли Никола Тесла.

        • А јас не мислам така, овој идиот само му подига популарност на Игор Јанев, кој едно време беше речиси заборавен. Имено, петицијата на Јанев пред да се појави „еден” беше потпишана од 4000, а сега од 11600.
          Треба да му се заблагодари на еден.

          • Ова што се овозможува да коментираат ликови како ретардот еден е грешка на Expres.mk, а не на платениот лудак од Бихачка. Повеќе пати пратив порака до редакцијата на Expres.mk да се блокира оваа будала, но ништо не беше преземено.

    • Вие кои се криете зад смешно име ЕДЕН немате ниту квалификации ниту интелектуален капацитет да го разберете проблемот со името. Но мене повеќе ме загрижува тоа што човек со такви лични капацитети како Заев ја води државата. Од моја страна јас имам разбирање за сите тие кои сметаат дека СДС е „канцерогено ткиво” во македонското општество кое треба да се елиминира.

    • Еден заборавил две работи: 1. Одлучувачка надлежност за прием во ООН е на Генералното собрание на ООН, исто важи и за суспензија и за отчленување; 2. За прашање дали се услови дополнителни или не решава Меѓународен суд за правда, а не еден/СДСМ, Никола Тесла или СБ.
      По изјавата на СБ дека сите услови од член 4 се исполнети, а тие се 5 општи свршени услови, СБ во рез, става ЗАПИРКА, па НАМЕТНУВА РЕФЕРЕНЦА (дополнителен услов за прием), а по наметната деноминација и „средување …одн. преговори со друга држава за своето уставно име, при што овие услови се од посебен карактер и НЕ СЕ свршени те. траат НЕОПРЕДЕЛНО по приемот во ООН!! Дури не ставиле ниту ограничување против ЕРГА ОМНЕ, па така како е формулирано овоѕоможено е на Грција и барање на ЕРГА ОМНЕС без какво било ограничување!! Да ставиле одредбата против ЕРГА ОМНЕ на сите во Генералното собрание би станало јасно дека НЕШТО не е во ред. Но вака, уште полоша ситуација! Имаме ерга омнес, што во драстична форма потврдува дека 817 ја КРШИ пред се Повелбата на ООН. Се работи за ULТRA VIRES akt !!! Потоа, глупава формулацијата за БЈРМ, пак без ограничување на ефект ЕРГА ОМНЕС се вградува и во рез. на Генералното собрание на ООН, и пак се прави ULТRA VIRES akt !!! Глупирање потоа наставува и со 845, па и со ВС, и како круна Преспанскиот договор со кои ФЛАГРАНТНО се крши меѓународното право. Да потсетиме, рез. на ООН и меѓ. договори мора да се во согласност со Повелбата на ООН! Кога не би имало ЕРГА ОМНЕС, практично овозможен со 817, на нашиве не би станало јасно дека НЕШТО не е во ред. Но овој ЕРГА ОМНЕС пристегнува од трапава лошо формулирана рез. 817. Комедија потоа продолжува и со рез.845. Но најголема комедија е направена со рез. 47/225 со која Генералното собрание НАМЕТНУВА референца, и немајки претстава дека со истата врши ДЕНОМИНАЦИЈАТА односно креира НОВА нелегална институција!

      • Меѓународен суд за правда решава за тоа дали се работи за допол. услови,
        а не Еден, Тесла или СБ!
        Затоа ОН имаат M. Суд!

        • “МНР” не му објаснувај ништо на ЕДЕН, тој веќе можеби се разбира но неговата цел не е да конструктивно дебатира, туку да заебава! Да креира МАГЛА, како што е случај со будала од МАКТЕЛ Саше Политико! Еден и Саше Политико имаат за цел да је сокријат вистината и да шират магла и дезинформации. Еден е лик кој не признава вистина туку работи за пари во функција да манипулира, лаже збунува луѓе и девалвира се што не одговара на СДСМ. Се прават да го оправдаат Преспанскиот срам. Пред да се прави било што со името,ТРЕБА ДА СЕ УНИШТИ КАНЦЕРОТ НА СДСМ. СДСМ е КАНЦЕР! Сите до еден од СДС треба да ги ловиме како диви животни и да ги уништиме!. Дури потоа нешто може да се прави.
          СДСМ е КАНЦЕР и ПРЕДАВНИЧКА ПАРТИЈА и има за цел да ја УНИШТИ ВМРО и македонската држава стави во положба на потчинетост и ропство! ИГНОРИРАЈ го лажго ЕДЕН! Тој е манипулатор од Бихачка и може да мисли само како е платен Тој е ПРОСТИТУТКА, а не некој со кој можеш да интелектуално дебатираш. Со еден збор ИЗРОД ПРЕДАВНИЧКИ!

  18. ЦИА ПРЕДВИДЕ МОЖНОСТ ЗА РЕШВАЊЕ ПРОБЛЕМОТ СО ИМЕТО ПРЕКУ ГС И НЕВРЗАНИТЕ!!
    WikiLeaks/ To US Department of State/ CIA: https://wikileaks.org/gifiles/docs/73/738285_us-poland-greece-macedonia-macedonia-commentary-sees.html > “Macedonia passed the Security Council and is a member of the UN. Since we have been admitted as a full member and this is not a substantive
    question, it would be a vote of simple majority regarding whether to replace the FYROM [Former Yugoslav Republic of Macedonia] reference directly to Macedonia, or to first request an advisory opinion from the
    International Court of Justice regarding the legality of the additional conditions for the joining of our country to the UN,” emphasized Janev, whose text is included below.
    In his opinion, it is very important that someone from the Macedonian
    side dares to make the key step towards the non-aligned movement, whose
    support in the September 2012 General Assembly [of the United Nations]
    could lead to the removal of the shameful FYROM tag.
    ЦИА се исплаши да не се свртиме кон неврзаните !? ЗНАЧИ ПОСТОИ РЕШЕНИЕ, БИДЕЈКИ НЕВРЗАНИТЕ ДЕЛУВААТ САМО ВО Генералното собрание на ООН, а ретко во Советот за безбедност! ПОСТОИ РЕШЕНИЕ! ЦИА ПОТВРДИ ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ УСЛОВИ! ПОСТОИ РЕШЕНИЕ!
    БОЈКОТ!

      • Точно. МСП одлучува дали се работи за дополнителни услови. Но зошто НИКОЈ и уште еднаш – НИКОЈ не побарал мислење од МСП дали има дополнителни услови? ЗОШТО? ЗАТОА ШТО НИКОЈ НЕ МИСЛИ ДЕКА ИМА ДОПОЛНИТЕЛНИ УСЛОВИ!!! Се разбира освен Игор Јанев. Резолуцијата е прифатена ОД СИТЕ во Советот за безбедност, т.е. ЕДНОГЛАСНО без никаква забелешка, одлуката на Генералното собрание е донесена ЕДНОГЛАСНО без никаква забелешка. Дали сега тие што немале никаква забелешка ќе бараат советодавно мислење од МСП само затоа што Игор Јанев има забелешка?

        • Дополнителните услови поставени за Македонија се докажани во AJIL oд страна на Игор Јанев уште 1999. Тоа е референтно списание за ООН!
          А ти што си толку Неписмен, дури и не знаеш за AJIL ! Тоа е ЗАВРШЕНА РАОБАТА! Што не ти е јасно???
          Уличару трни се од сајтот!

  19. ЈАС ИГОР ЈАНЕВ ПОВИКУВАМ СИТЕ ГРАЃАНИ НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА НА БОЈКОТ!

    КАКО ЧЛЕН НА ВМРО-ДПМНЕ ЈАС ИГОР ЈАНЕВ ПОВИКУВАМ СИТЕ ЧЛЕНОВИ НА ВМРО-ДПМНЕ ДА БОЈКОТИРААТ РЕФЕРЕНДУМ ЗА БРИШЕЊЕ НА НАЦИОНАЛНИОТ ИДЕНТИТЕТ!

    ЈАС ИГОР ЈАНЕВ ПОВИКУВАМ СИТЕ ПАТРИОТСКИ СИЛИ ВО МАКЕДОНИЈА ДА БОЈКОТИРААТ РЕФЕРЕНДУМ ЗА БРИШЕЊЕ НА МАКЕДОНСКИОТ НАРОД!

    СО БРИШЕЊЕ НА ИМЕТО, НИЕ БЕЗ ВОЈНА, ЌЕ ГО ИЗБРИШЕМЕ МАКЕДОНСКИОТ НАРОД!
    ЗАТОА СИТЕ МАКЕДОНЦИ НА 30 09. 2018. НА БОЈКОТ!

  20. ЈАС ИГОР ЈАНЕВ ПОВИКУВАМ СИТЕ ГРАЃАНИ НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА НА БОЈКОТ!

    КАКО ЧЛЕН НА ВМРО-ДПМНЕ ЈАС ИГОР ЈАНЕВ ПОВИКУВАМ СИТЕ ЧЛЕНОВИ НА ВМРО-ДПМНЕ ДА БОЈКОТИРААТ РЕФЕРЕНДУМ ЗА БРИШЕЊЕ НА НАЦИОНАЛНИОТ ИДЕНТИТЕТ!

    ЈАС ИГОР ЈАНЕВ ПОВИКУВАМ СИТЕ ПАТРИОТСКИ СИЛИ ВО МАКЕДОНИЈА ДА БОЈКОТИРААТ РЕФЕРЕНДУМ ЗА БРИШЕЊЕ НА МАКЕДОНСКИОТ НАРОД!

    СО БРИШЕЊЕ НА ИМЕТО, НИЕ БЕЗ ВОЈНА, ЌЕ ГО ИЗБРИШЕМЕ МАКЕДОНСКИОТ НАРОД!
    ЗАТОА СИТЕ МАКЕДОНЦИ НА 30 09. 2018. НА БОЈКОТ!

Оставете Коментар