Оваа верзија била пуштена на девет јазици и тоа: македонски јазик, англиски јазик, руски јазик, италијански јазик, холандски јазик, германски јазик, француски јазик, шпански јазик и албански јазик. Премиерата на спотот била на 24 декември 2008 година на телевизија CNN.
Вториот беше снимен од Игор Иванов-Изи, по сценарио на Игор Тошевски. Вкупниот буџет на проектот изнесува 200.000€.
Третиот спот од серијата спотови наречени Македонија вечна е режиран од Ѓорче Ставревски.
Четвртиот спот од серијата наречена „Македонија вечна“ е дело на Милчо Манчевски. Спотот насловен „Македонски храмови“ е првиот од овој циклус кој е специјализиран за одреден сегмент на туризмот, во овој случај сакралниот. Инаку, овој спот е промовиран како четврти од циклусот иако е претставен веднаш по првите два кои биле општи, а кои ги режирале Манчевски и Игор Иванов.
Спотот е снимен на повеќе локации како Зрзе, Варош, Матка, Велјуса, Велес, Мустафа-пашината џамија и во Градскиот трговски центар.
Охрид -град на светлината е петтиот спот во рамки на серијата а бил промовиран на 2 јуни 2009 година од страна на маркетинг-агенцијата „Њу момент“. Спотот се прикажува на телевизијата CNN. Во спотот се работи за видеоприказна за која инспирацијата за насловот е старото име на Охрид – Лихнид, т.е. град на светлината. Во шеесет секунди се претставени знаменитости на балканската лулка на културата, уметноста и религијата, цркви и манастири, добрата храна и и бисерите, а сето тоа раскажано низ визуелна игра на светлината и сенките.
Режисер и сценарист на спотот е Душан Дракалски, директор на фотографија е Слободан Трник-Трн, фотограф Ѓорѓи Клинчаров , а продуценти на спотот се Филип Димитров и Горан Саздановски. Спотот е сниман пет дена и ги прикажува препознатливите локации на Охрид – Плаошник, селото Трпејца, Св. Наум, Св. Перивлепта, стариот град и куќата на Робевци. Во креирањето е вклучена 70-члена екипа, а вкупниот буџет е 80.000 евра. Во спотот се појавуваат Мето Јовановски, Каролина Гочева и Николина Кујача.