Баздникин: Русија е за соработка за каква што е подготвена македонската страна

Рускиот амбасадор во Македонија, Сергеј Баздникин, уште еднаш го повтори ставот на својата земја дека не се меша во внатрешните работи на Македонија, нарекувајќи ја така, а не со новото име.

„Високо го цениме дијалогот со македонските партнери. За разлика од повеќето наши западни колеги, ние не се мешаме во внатрешните работи на Македонија. Така ќе биде и понатаму. Подготвени сме за унапредување на заемно полезната и рамноправна соработка – толку активна и интензивна колку за тоа ќе биде подготвена самата македонска страна“, рече Баздникин во своето обраќање на одбележувањето на Денот на бранителите на татковината во Скопје.

„Не сме заинтересирани за дестабилизација на меѓународната ситуација, не посакуваме нејзина ескалација, ниту конфронтација со некого. Меѓутоа, неодговорни постапки на тие што не сакаат да ја прифатат реалноста на новиот полицентричен модел на светскиот поредок кој во моментов се формира создаваат нови ризици и предизвици. Во овие услови, обезбедувањето на силна безбедност на нашата земја и на нејзините граѓани, заштитата на нашите национални интереси останува непроменлив и безусловен приоритет. Треба да се знае дека Русија никому не му се заканува, а сите наши дејствија во сферата на безбедноста се исклучиво реципрочни, што значи – одбранбени“, истакна првиот човек на амбасадата што сè уште го користи името Република Македонија во својот опис.

SHARE

15 Коментари

  1. РУСИЈА КЕ МОРА ДА ПОЧЕКА ДА СЕ СМЕНИ ВЛАСТ ВО МАКЕДОНИЈА. ПОТОА НОВАТА ВЛАСТ ВО МАКЕДОНИЈА ТРЕБА ДА ЈА ПОНИШТИ ПРЕСПАНСКАТА СПОГОДБА!
    ПОТОА, ТРЕБА ДА СЕ ПРИМЕНИ СТРАТЕГИЈАТА НА ПРОФЕСОРОТ ИГОР ЈАНЕВ ЗА ВОСПОСТАВУВАЊЕ ИМЕТО НА МАКЕДОНИЈА БЕЗ ПРЕФИКС “СЕВЕРНА” ОДНОСНО ПРЕТХОДНОТО ИМЕ СО КОЈЕ 1992 АПЛЦИРАЛА МАКЕДОНИИЈА ЗА ЧЛЕНСТВОТО ВО ООН!
    ПО РАСКИНУВАЊЕ НА ПРЕСПАНСКИТО ДОГОВОР, СОГЛАСНО ЧЛЕН 46. ОД ВИЕНСКАТА КОНВЕНЦИЈА ОД 1969, ТРЕБА ДА СЕ ПОКРЕНЕ ПОСТАПКАТА ЗА СОВЕТОДАВНОТО МИСЛЕЊЕ ВО ООН ПРЕД МЕЃУНАРОДМИОТ СУД ЗА ПРАВДА ВО ХАГ ЗА ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ УСЛОВИ ПРИ ПРИЕМОТ ВО ООН. ПОКОНРЕТНО:
    following legal questions to the International Court of Justice:
    1. Are the specific conditions enshrined in resolutions GA Res. 47/225 (1993) of the General Assembly and SC Res. 817 (1993) of the Security Council in their parts relating to the denomination “Former Yugoslav Republic of Macedonia”, with the requirement for settlement of the “difference that has arisen over the name of the State”, outside the scope of the exhaustive conditions of Article 4(1) of the Charter of the United Nations and legally in accordance with the Charter of the United Nations?
    2. If the answer to the previous question on the existence of exhaustive conditions of Article 4(1) is positive, can Republic of North Macedonia freely change its official State name in the United Nations in accordance with the general rules applicable to every Member State in the United Nations?

    ВИДИ: https://www.change.org/p/united-nations-solution-to-the-name-problem-of-the-republic-of-macedonia-in-the-un/u/24223347

    • ANEX (UPDATE)

      DRAFT RESOLUTION (UNGA)

      The General Assembly
      Considering Article 2 of the Charter of the United Nations,
      Considering Article 4 of the Charter of the United Nations, Considering Article 96 of the Charter of the United Nations,
      Having in mind the General Assembly Resolution 113/II of 1947,
      Having in mind the General Assembly Resolution 197/III of 1948,
      Considering the Advisory Opinion of the International Court of Justice of 28 May, 1948,
      For the purpose to determine whether additional conditions were imposed in the procedure of admitting “The Former Yugoslav Republic of Macedonia” to the membership of the United Nations, outside the scope of the exhaustive conditions of Article 4(1) of the Charter of the United Nations, and to determine the present legal status of the Republic of North Macedonia,
      Decides to submit the following legal questions to the International Court of Justice:
      1. Are the specific conditions enshrined in resolutions GA Res. 47/225 (1993) of the General Assembly and SC Res. 817 (1993) of the Security Council in their parts relating to the denomination “Former Yugoslav Republic of Macedonia”, with the requirement for settlement of the “difference that has arisen over the name of the State”, outside the scope of the exhaustive conditions of Article 4(1) of the Charter of the United Nations and legally in accordance with the Charter of the United Nations?
      2. If the answer to the previous question on the existence of exhaustive conditions of Article 4(1) is positive, can Republic of North Macedonia freely change its official State name in the United Nations in accordance with the general rules applicable to every Member State in the United Nations?

      Русите мора да тргнат од фактот дека СПОРИВИТЕ ЗА ИМИЊА НЕ ПОСТОЈАТ НЕ МОЖЕ ДА ПОСТОЈАТ!, НЕМА СПОР, ТАМУ КАКО ИМА ПРОБЛЕМ СО ПРИЗНАНОЊЕ (НИЕ НЕ МОЖЕМЕ ДА НИ ИМАМЕ НИКАКОВ СПОР!)

      Спорови околу имиња и идентитетот не постојат во Меѓународното право.

      НЕПОСТОИ ЗАЕДНИЧКО ПРИФАТЛИВО РЕШЕНИЕ! Проблемот околу идентитет НЕ СЕ РЕШАВА СО КАКОВ БИЛО ДОГОВОР!

      НЕ ПОСТОИ ДОГОВОР ЗА ИДЕНТИТЕТОТ, НИТУ ИДЕНТИТЕТОТ МОЖЕ ДА СЕ КРЕИРА СО ДОГОВОР!

      ПРАВЕДЕН ДОГОВОР НЕПОСТОИ ПО ВАКОВ ПРЕДМЕТ (ИМЕТО И ИДЕНТИТЕТОТ)!
      При приемот на наша земја во ООН е направен ULTRA VIRES акт, односно државата е примена со дополнителни НЕЛЕГАЛНИ услови надвор од пропишаните во член 4 од Повелбата на ОН.

      Овие услови се: 1 Обврска за носење деноминацијата Бивша Југословенска Република Македонија; 2 Преговорите за името (сопствен правен идентитет) со друга држава.

      Според судскиот став на Меѓународен суд од 1948. г ваквите услови кои во време трансцедираат свршени услови за прием во ООН се НЕЛЕГАЛНИ.

      Рез. 817. препорака на Советот за Безбедност НЕ е предмет на поништување или дерогирање! СБ нема примарно место во одлуките за членство и статусот во ОН, туку Генералното собрание, така да ние не ја менуваме препорака на СБ 817.
      Меѓународен суд од 1948. вели: Charter limits the freedom of political organs and no “political considerations” can be superimposed on, or added to, the conditions set forth in Article 4 that could prevent admission to membership. !!! The Court rejected this interpretation and held that “[t]he political character of an organ cannot release it from the observance of the treaty provisions established by the Charter when they constitute limitations on its powers or criteria for its judgment.” (In its deliberations, the Court specifically analyzed whether the political character of the organs responsible for admission (the Security Council and the General Assembly, by virtue of paragraph 2 of Article 4), or for the maintenance of world peace (the Security Council, pursuant to Article 24 of the Charter), engendered arguments leading to the contrary conclusion regarding the exhaustive character of the conditions enumerated in paragraph 1 of Article 4).

  2. Има еден начин ако Русија сака да ни помогне во ООН. Но, Ова ке бара (но во теорија и не мора)
    согласност од претседателот!
    Русија треба прво да се повика на рез. 845 став 3. затоа да формално покрене расправата за Преспанската спогодба во СБ, но и за членскиот статус кои е дискрминаторен за нас во ООН.
    Во оваа дискусија, поради тоа треба да се разреши со барање на расчистувањето на ПРЕТХОДНО ПРАВНО ПРАШАЊЕ Русија треба да предложи Рез. со која СБ ке побара од Мегународниот суд Советодавното мислење за дополнителните услови за пријем на Македонија или БЈРМ во ООН, со цел да се заштити правен поредок на Организацијата на ООН и членските права на Македонија во ООН, како и права на наша држава надвор од ООН кои се доведени во прашање преку нелегалното реферерирање које надминува рамките на ООН и креира постојана закана за мир во Македонија и
    пошироко во регионот. А доколку другите држави постојани членки на СБ ставаат ВЕТО (што не е
    многу веројатно, бидејки државата само сака пристап до Судот и правда преку судот) на ова рез. ѕа судот, тогаш истата резолуција Русија може да предложи да се изгласа во Генералното собрание на ООН, које би побарало да се Судот произнесе за дополнителните услови кои се поставени при Македонскиот прием во ООН, креирајки дискриминаторни обврски за една држава членка и повреда на правниот поредок на ООН.
    Користејки истите ПРАВНИ причини за поставување прашања до судот како 1947.
    (кога беше поставено првото прашање), така и сега треба да се користат ваквите аргументи со повикување на преседанот од 1947. Потоа, доколку стигне предмет до судот, тој поради истите причини како 1948 треба да се прогласи за надлежен, користејки го принцип RES JUDICATA (пресудена работа).
    На крај користекјки истата правна логика како 1948, судот треба да ги прогласи спцифичните услови за ДОПОЛНИТЕЛНИ и нелегални, па потоа прифаќајќи го мислењето Генералното собрание нема да може повеќе да ја користи нелегалната референца во ООН. И во истата рез. со кое прифаќа ставот на
    судот, се воведува Република Македонија во ООН.

  3. СЛЕДНАТА ВЛАДА НА ВМРО-ДПМНЕ КЕ ПОНИШТИ ИЛИ РАСКИНЕ СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:
    1. ПРЕСПАНСКИОТ ДОГОВОР КЕ СЕ РАСКИНЕ И КЕ ПОКРЕНЕ СОДВЕТНИ ПОСТАПКИ ВО ООН ЗА ВОСПОСТАВУВАЊЕ НА ДРЖАВНОТО ИМЕ РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА,
    2. ТИРАНСКИОТ ЗАКОН ЗА ДВОЈАЗИЧНОСТ КЕ БИДЕ ПОНИШТЕН И СИТЕ ПОСЛЕДИЦИ ОД ОВОЈ ЗАКОН,
    3. БУГАРСКАТА СПОГОДБА КЕ СЕ РАСКИНЕ СО СИТЕ РЕЗИЛТАТИ НА КОМИСИИТЕ ЗА ПОНИШТУВАЊЕ ИЛИ РЕДЕФИНИРАЊЕ НА ИСТОРИЈАТА.
    И поконкретно, професорката Гордана Сиљановска ќе направи се во ООН да бидеме под името Република Македонија. Затоа, сите ТРЕБА да гласаме за професорката Гордана Сиљановска која ќе спроведе во пракса идеите на проф. д-р Игор Јанев. И понатаму, со враќање на власт на ВМРО-ДПМНЕ повторно ќе имаме демократска држава, а не деспотизам и тиранија како сега.

    • Ок, но ДПМНЕ можеше на Игор Јанев да му предложи да биде кандидат за Претседател поддржан од Вашата партија??

      • Или можеби Јанев бојкотира? Има ли некој информација? За што СТВАРНО се залага, за БОЈКОТ или ПРОТИВ БОЈКОТ? Игор Јанев не е на социјални мрежи од 11.1 2019!? и не дава инструкции како порано! Да не е болен!?
        АЈДЕ ЈАНЕВ КАЖИ ШТО ДА ПРАВИМЕ БОЈКОТ или ПРОТИВ БОЈКОТ, а ако ПРОТИВ БОЈКОТ, кој кандидат???

Comments are closed.