Македонија Бизнис

(Видео): Планина поместивме да го изгрaдиме патот Фариш-Дреново, рече Николоски

Делницата Дреново-Фариш требаше да биде пуштена во сообраќај во март годинава, но поради безбедносни причини работите се одолговлечија уште три месеци, со што сега граѓаните имаат на располагање целосно безбеден и модерен пат.

Изградбата на втората фаза од експресниот пат Прилеп-Градско, односно делницата од Дреново до Фариш беше еден од најкомплексните проекти кои во моментов се градат во Македонија, а во последните година дена се направи повеќе отколку во сите 9 претходни години, истакна во вечерашното гостување во “Тема на денот”, на ТВ Сител, вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски.

  • Се работи за комплексен проект, но причините зошто доцнел се бројни, од промена на изведувач, се сеќавате дека овој проект го следеа и бројни контроверзии во однос на претходниот изведувач, имаше обвинувања дури и за корупција, но суштинскиот проблем е затоа што немало посветеност. Се работи за вториот најкомплексен проект кој што во моментов се работи во Македонија, после Охрид-Кичево, затоа што се пробиваше патот низ Дреновската Клисура, и дополнутелно патот се пробиваше низ планини и низ карпи, рече вицепремиерот Николоски.

Делницата Дреново-Фариш требаше да биде пуштена во сообраќај во март годинава, но поради безбедносни причини работите се одолговлечија уште три месеци, со што сега граѓаните имаат на располагање целосно безбеден и модерен пат.

  • Првичниот проект според мене беше лош, затоа што цела планина надвиснуваше над експресниот пат, и минатата година ние одлучивме дека нема да правиме заштита со мрежа, или со одредени челични сајли кои што беа предложени, туку дека едноставно ќе ја поместиме планината за да имаме безбедност. Имаше една чудна коинциденција. Ние почнавме за ова да размислуваме некаде околу септември-октомври, кога имаше поделени мислења од одредени инженери. И јас и премиерот од прв ден бевме на мислењето дека треба да имаме безбедност на начин што ќе се отстрани тој дел од планината. Откако се случи онаа несреќа во Нови Сад со железничката станица, сите се сложија на нашето мислење, затоа што и таму беше со челични сајли онаа настрешница, па за жал заврши трагично. Затоа одлучивме од Градско до Дреново да го пуштиме во јануари, а овој дел наместо во март, како што беше првично планирано, да го пуштиме еве крајот на јуни, потенцираше вицепремиерот Николоски.

Вицепремиерот додаде дека со изградбата на оваа делница, од Прилеп до главниот град ќе се стигнува за 1 час и 10 минути, а со завршувањето на изградбата на автопатот Прилеп-Битола – кон крајот на 2027 година, од Битола до Скопје ќе се стигнува за 1 час и 30-40 минути.

Најнови вести од: Македонија Бизнис

Ангелов: Најголем предизвик и натаму е пожарот кај Јасен

Во моментов има активни најмалку 10 пожари. Овој број можеби до вечер ќе се зголеми и до 20 бидејќи тоа се повторува како непишано правило секој ден. Апелирам до граѓаните да бидат исклучително внимателни. Најголем предивзик и натаму е пожарот кај Јасен. Во текот на ноќта имавме драматична битка но не дозволивме пожарот да премине […]

Што треба да направите ако имате проблем со апликацијата „МојДДВ“?!

Исплатата на повратот на ДДВ за скенираните фискални сметки од вториот квартал 2025 година (април–мај–јуни) ќе биде целосно реализирана најдоцна до 31 август 2025 година, согласно законскиот рок од 60 дена по завршување на кварталот.

Ни фалат уште 500 потписи, велат од „Зелен хуман град“

Активистите од „ЗХГ“ коменираат дека прагот од 0,95 отсто практично значи дека бројот на потписи што е потребен за некој да добие право да учествува на изборите во Скопје, како дел од независна листа, е приближно ист со бројот на гласови што на претходните локални избори беа потребни за да се освои советничко место.

To top