Македонија Бизнис

Каква сезона може да очекуваат лозарите кои со душа го чекаа родот?!

Родот би требало да биде далеку од рекордните 150 – 200 милиони килограми, но треба да стигнеме од 100 до 110 милиони килограми. Според првичните информации, цената ќе биде за нијанса повисока од лани.

Историски најголема откупна цена за лозарите. Производната цена на килограм винско грозје за двете најзастапени сорти за годинава, „вранец“ и „смедеревка“, е зголемена согласно Законот за вино, велат надлежните.

Премиерот Христијан Мицкоски очекува успешна сезона за лозарите. Како што изјави денеска, родот на грозјето, според проценките, треба да достигне 110 милиони килограми, а цената да биде за нијанса повисока од ланската во делот на откупот на „вранецот“ и „смедеревката“.

  • Минатата година кога ја формиравме Владата, министерот за земјоделство имаше состаноци со откупувачите и производителите и се постигна највисока цена на „вранецот“ и „смедеревката“, а имавме околу 75 милиони килограми род зашто немаше доволно вода, не беа одржувани системите за наводнување, немаше плати,… Оваа година состојбата е многу поинаква, родот би требало да биде далеку од рекордните 150 – 200 милиони килограми, но треба да стигнеме од 100 до 110 милиони килограми. Од информациите што ги имам, цената ќе биде за нијанса повисока од лани во делот на откупот на „вранецот“ и „смедеревката“ или повтроно ќе биде соборен нов рекорд, потенцира премиерот.

Најнови вести од: Македонија Бизнис

Лани во минус, годинава со добивка – Тутунскиот комбинат Прилеп пример за успех

Финансискиот резултат за “Тутунски комбинат АД Прилеп” за период 01.01.2025-30.09.2025 покажува добивка во износ од 1.098 илјади денари. Споредбено со претходната  2024 година  во истиот период,  имавме негативен финансиски резултат од 117.729 илјади денари – се посочува во извештајот на Тутунски комбинат.

Засилени стратегии и намалена бирократија – Владата подава рака на е-трговија

Владата на Македонија ја потврдува својата посветеност кон унапредување на електронската трговија како двигател на економијата, преку спроведување на јасна стратегија за дигитална трансформација, зајакнување на интероперабилноста и намалување на административните пречки за граѓаните и компаниите.

To top