Македонија

10 кандидати ќе учат за пилоти, агенцијата за цивилно воздухопловство најави повик и за напредни обуки

Десет поединци ќе добијат сертификати од областа на воздухопловните активности преку обука делумно финансирана од владата преку Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ). Заверенията на десеттемина идни пилоти денеска им ги предадоа заменик премиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, како и директорот на АЦВ, Драги Стојаноски. АЦВ на 1 јули објави јавен конкурс за кофинансирање […]

Десет поединци ќе добијат сертификати од областа на воздухопловните активности преку обука делумно финансирана од владата преку Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ).

Заверенията на десеттемина идни пилоти денеска им ги предадоа заменик премиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, како и директорот на АЦВ, Драги Стојаноски.

АЦВ на 1 јули објави јавен конкурс за кофинансирање до 50 проценти од обуките за 27 лица, по што следеше тестирање на пријавените.

Уверенија за кандидат за приватен пилот на авион PPL-A SEP land добија седум лица, за пилот на ултралесни летала (ULPL) две лица, а за пилот на едрилица по програма со аерозапрега (SPL) едно лице.

Министерот Николоски и директорот Стојаноски рекоа дека обуките имаат за цел да ја подобрат ситуацијата со сериозен дефицит на воздухопловен персонал.

Станува збор за основни курсеви, а АЦВ најавува конкурс и за понатамошна обука со што, како што изјави Николоски, би се создал воздухопловен кадар кој ќе се вклучи и во државните ресурси и во приватниот сектор.

“Продолжуваме со поддршката, процесот е отворен и транспарентен, се надевам дека на идниот повик ќе има уште поголем интерес,” изјави Николоски.

Еден дел од курсевите се основа за понатамошен професионален развој и градење на професионална кариера на пилот, а други се од областа на воздухопловно-спортските активности, како поттик за досегашните високи резултати постигнати од индивидуалци, тимови и репрезентацијата на европски и светски натпревари.

Целта на проектот, како што посочуваат, е да ги стимулира и обнови активностите во аероклубовите и спортските аеродроми кои, поради финансиски тешкотии и нерешени имотно-правни прашања, полека згаснуваат без помош од државата, а во минатото биле темел за создавање на кадри кои подоцна ги користеле и Министерството за одбрана, воздухопловните единици на МВР, СОЗР, ДЗС – пилоти на АТ 802А Fire Boss, како и Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Најнови вести од: Македонија

Жестокиот критичар на великобугарскиот шовинизам Мито Хаџивасилев-Јасмин (21.12.1922-1.8.1968): Македонците не можат да бидат асимилирани поради нивната јасна македонска национална свест!

Мито Хаџивасилев-Јасмин е многу повеќе од новинар и публицист: тој е директен учесник во македонската Народноослободителна и антифашистичка борба во Втората светска војна. Преку своите текстови кристално јасно ги заштитува македонските национални и политички интереси. Се пројавува како застапник на македонските национални особености и како критичар на сите националистички и шовинистички активности против македонскиот народ.

„Бледскиот договор“ од 1947 е одговорот на сите спорови, кои ги покренува Бугарија денес кон Македонија, затоа треба да се бара негово почитување!

По потпишувањето на „Бледскиот договор“ во 1947 меѓу Југославија и Бугарија започнува да пулсира македонското чувство меѓу Македонците во Пиринска Македонија, но по неговото еднострано раскинување од страна на Софија во 1949 тоа македонско чувство замира… Продолжуваат жестоките настојувања на Софија за асимилација на на Македонците во Пиринска Македонија и негирањето на македонскиот јазик, идентитет и историја.

Безбедносната состојба е под контрола а пожарите се гаснат – заврши состанокот на Советот за безбедност

Од воведните излагања и од средбата заклучокот беше дека, сепак, регионалната безбедност е стабилна и под контрола и во земјава и не се очекуваат некакви безбедносни проблеми и дилеми

Николоски: Очекувам коридорот 10-д да биде алтернатива за сите патници од Виена до Атина

Со одлична динамика се одвива изградбата на автопатот од Прилеп до Битола, а очекувањата се оваа автопатска делница од коридорот 10 -д да биде целосно завршена до крајот на 2027 година

To top