Македонија Регион

Ригорозни казни во Грција: 4000 евра за користење на телефон додека возите

Вo Грција, од 13 септември ќе стапат на сила нови построги сообраќајни правила. За користење на мобилен телефон се воведуваат казни до 4 илјади евра.  На пример, првиот пат кога полицијата ќе ве фати со телефон зад воланот, ќе бидете казнети со 350 евра, а вашата возачка дозвола ќе биде одземена еден месец. Втор прекршок […]

Вo Грција, од 13 септември ќе стапат на сила нови построги сообраќајни правила. За користење на мобилен телефон се воведуваат казни до 4 илјади евра.  На пример, првиот пат кога полицијата ќе ве фати со телефон зад воланот, ќе бидете казнети со 350 евра, а вашата возачка дозвола ќе биде одземена еден месец. Втор прекршок носи казна од 1.000 евра и шестмесечна забрана за возење, додека трет носи дури 2.000 евра и забрана за возење од една година.

Ситуацијата станува уште посериозна ако употребата на телефонот доведе до сообраќајна несреќа. Во тој случај, казната може да биде до 4.000 евра, а возачката дозвола ќе биде одземена до 8 години. Доколку несреќата има сериозни последици, законот предвидува и затворски казни – од 10 години за тешка телесна повреда, до 20 години за смрт. Доколку се повредени повеќе од едно лице, можна е дури и доживотна казна затвор.

Казните за возење под дејство на алкохол исто така се значително зголемени. Возењето со повеќе од 1,2 промили алкохол сега се казнува со 500 до 2.500 евра, додека повторените прекршоци се казнуваат со до 5.000 евра. Воведени се дополнителни ограничувања за возачите на скутери – задолжителни се кациги, минимална возраст од 16 години, осигурување и дневно возење. Казните за родителите кои ги прекршуваат овие правила достигнуваат 250 евра.

Бугарија, исто така, воведе просечни контроли со камери за брзина, вклучително и на патарините. Надминувањето на ограничувањето на брзината за повеќе од 40 км/ч надвор од населените области може да резултира со двомесечно одземање на дозволата, со дополнителна казна.

Додека Грција и Бугарија спроведуваат сериозни реформи, Србија се подготвува да го воведе најстрогиот Закон за безбедност во сообраќајот досега. Како што најавија властите, новиот закон треба да биде завршен до крајот на годината. Она што е особено важно е што граѓаните можат да учествуваат во неговото изготвување – предлози веќе пристигнуваат од целата земја.

Меѓу најважните предлози се воведувањето задолжителни камери во возилата, особено во службените и училишните возила, со цел полесно да се утврди одговорноста во случај на несреќи. Покрај тоа, трајно одземање на возилата од несовесни возачи и воведување на таканареченото alco-lock – систем кој не дозволува возилото да се запали додека не се утврди дека возачот не е под дејство на алкохол.

Најнови вести од: Македонија Регион

„Фол“: Таравари се обидува очајнички со патриотски говор да го прикрие својот спектакуларен неуспех во управувањето со Гостивар!

„Пред да зборува за ‘волјата на суверенот’ и за ‘историските победници’,  подобро е Арбен Таравари да ги објасни историските долгови, урбанистичкиот отпад и политичкото дезертерство, што го карактеризираат. Бидејќи историјата не го препознава како симбол на отпор, туку како пример за неуспех, кој се обидува да се скрие зад големи зборови“. – нагласува информативниот портал на албански јазик „Фол“ во својот редакциски коментар со наслов „Таравари, симболот на неуспехот, што се обидува да се маскира со патриотски говор“.

Скопје често се смета за еден од најевтините европски градови – како е оценета макдонската метропола?!

Скопје, енергичниот главен град на Македонија, нуди достапно европско бегство со неверојатни пејзажи, богата историја и уникатни културни искуства. Од убавината на Кањонот Матка до шармот на неговата Стара чаршија, тој е совршена дестинација за патници кои бараат вредност и автентичност.

Османи: Не се повлеков, туку се прекалибрирав! – Загубата е лекција за нова амбиција!

Бујар Османи, кој е по професија хирург во Клиниката за дигестивна хирургија на Клиничкиот центар во Скопје, и натаму е потпретседател на ДУИ. Останува да се види каква своја „нова амбиција“ најавува, за какво „приспособување“ говори, кон што и кон кого можеби, зашто терминот „рекалибрирање“, кој го користи во објавата, има токму такво приближно значење. Политичкиот аналитичар од Македонија Амир Шабани напиша во колумна на 26 октомври дека „Али Ахмети го жртвуваше свесно Бујар Османи, кандидирајќи го воопшто не со цел ‘да станел нов градоначалник на Чаир’“, туку „за да го исфрли од трката за нов лидер на ДУИ, која е веќе започната, зад сцената“! Во наредните денови треба да се искристализира и како ќе се постави Бујар Османи кон раздвижувањата во ДУИ, настанати по дебаклот на локалните избори, кон барањата за понесување одговорност и за оставки, а пред се Али Ахмети да се повлече во „политичка пензија“ како „највиновен за поразот“.

To top