Хроника

Кнауф дел од ,,Розовиот Октомври”

Навремената реакција и информираноста е најсигурен начин за зачувување на здравјето

Кнауф се приклучи кон глобалната кампања „Розовиот октомври“, посветена на подигнување на свеста за ракот на дојка.

Во рамки на иницијативата, компанијата организираше едукативен настан и обезбеди ваучери за специјализиран преглед за сите жени вработени, во соработка со ПЗУ „Центар за дојка“.

Во тренинг центарот во просториите на Кнауф, предавање одржа д-р Маја Стојановиќ Чрчева од ПЗУ „Центар за дојка“, која зборуваше за важноста на раната дијагностика, самопрегледот и редовните контроли. Преку практични совети и разговор со присутните, таа го истакна значењето на навремената реакција и информираноста како најсигурен начин за зачувување на здравјето.

„Розовиот октомври е потсетник дека навремената реакција спасува животи. Преку оваа иницијатива сакаме да ја истакнеме важноста на превенцијата и да ја охрабриме секоја жена да одвои време за своето здравје. Кнауф постојано вложува во активности што имаат долгорочен ефект, било да се однесуваат на вработените, на заедницата или на животната средина. Тоа е дел од нашата култура и начинот на кој функционираме“, изјавија од компанијата.

Со реализација на вакви иницијативи, Кнауф ја потврдува својата посветеност на превенцијата и раната детекција како клучни фактори во заштитата на здравјето. Така, грижата за луѓето не останува само дел од корпоративните вредности, туку се претвора во реална практика што создава позитивни промени и долгорочен ефект, велат од компанијата.

Најнови вести од: Хроника

Претседателката ги додели стипендиите „Борис Трајковски“ за академската 2025/2026 година

Резултат на заедничката активност и соработка на Претседателот на државава, Министерството за образование и наука, Меѓународната фондација „Борис Трајковски“ и Европскиот кампус на Универзитетот Јорк, Сити Колеџ од Солун, Грција

Падна „Cloudflare“, еден од најголемите провајдери на заштита од сајбер напади

Глобален прекин во работата на Cloudflare попладне предизвика проблеми кај илјадници корисници ширум светот, вклучително и во Македонија, при пристапот до популарни услуги како X (бившиот Twitter), ChatGPT, Spotify и многу останати.

Газдата на познатиот скопски фаст фуд ланец му подари нов автомобил на својот вработен: Гинеше со мене кога беше најтешко (ФОТО)

Мише Цвејевски, сопственикот на познатиот скопски ланец за сендвичи Baking Bread, направи несекојдневен гест во македонските услови – му подари автомобил на својот најдолгогодишен вработен, Антони.

To top