Македонија Бизнис

Сериозна модернизација на Македонски Железници – ќе има воз и до скопскиот аеродром

Инвестициите во инфраструктурата, особено во Железницата на Коридорот 10, остануваат сериозен предизвик на Владата, откако се стави потпис на Договорот за стратешко партнерство со Велика Британија. Според директорот на МЖ Инфраструктура, целосно ќе се обнови постојната траса на пругата за возовите да возат со брзина од 160 километри на час за патничкиот сообраќај. Ќе се […]

Инвестициите во инфраструктурата, особено во Железницата на Коридорот 10, остануваат сериозен предизвик на Владата, откако се стави потпис на Договорот за стратешко партнерство со Велика Британија. Според директорот на МЖ Инфраструктура, целосно ќе се обнови постојната траса на пругата за возовите да возат со брзина од 160 километри на час за патничкиот сообраќај. Ќе се изгради и нова пруга со два колосека. Директорот на МЖ Инфраструктура, Синиша Ивановски кажа дека се очекува изградбата да започне за девет месеци, а рокот за изградба ќе биде пет години, по што Македонија же има два колосека брза железница.

  • Ќе се изврши комплетна обнова на постојната траса, со зголемување на брзината над 160 километри на час за патничкиот и до 120 километри на час за товарниот сообраќај. Изведувачот истовремено ќе ја проектира и ќе ја гради железничката линија. Прво ќе се гради новата траса, која ќе биде паралелна со постојната, а потоа ќе се реконструира веќе постоечката железничка линија од Табановце до Гевгелија. Пругата ќе биде целосно електрифицирана со современи системи за сигнализација и контрола на сообраќајот по стандардот ETCS (European Train control system ) со особен акцент на безбедноста на патниците и на патните премини долж коридорот 10, за кои што ќе се трудиме сериозно да го намалиме нивниот број, рече Синиша Ивановски, директор на МЖ Инфраструктура.

Паралелно со изградбата на пругата, ќе се реконструира и железничката станица во Скопје. Предвидено е и изградба на пруга до Меѓународниот аеродром Скопје, односно Изведувачот во исто време да проектира и да гради. Од есенва Ивановски најави и реконструкција на железничката пруга од Драчево до Илинден и од Зелениково до Скопје за решвање на актуелниот проблем кој граѓаните го имаат со железничкиот сообраќај.

  • Со градежните работи ќе биде опфатена и пругата со која ќе се поврзе железничката станица во Скопје со аеродромот во Петровец. Наесен ќе започне целосна реконструкција на делот од железничката пруга од Драчево до Илинден, како и делот од Зелениково до Скопје, кој ќе биде дел од градскиот воз, додава Ивановски.

Со модернизацијата на железничкиот сообраќај, земјава ќе се бетонира како најдобриот, најбрзиот и најисплатливиот железнички сообраќај од грчките пристаништа до европските дестинации. Целата инвестиција се очекува да трае околу 5 години. Инаку, во земјава Коридорот 10 се одвива по течението на Вардар долж 230 километри. Моменталната пруга е со еден колосек и пуштена е во 1873 година.

Најнови вести од: Македонија Бизнис

(Фото галерија): „Вардариште“ како гасна централа – Што всушност дишат скопјани?!

Главоболка, печење на очите и грлото стана секојдневие, се жалат скопјани. Жителите кои живеат во близина на депонијата „Вардариште“ алармираат дека ноќе се приморани да бидат во затворени дома, но смрдеата навлегува и внатре во собите. Лекарите велат се е бадијала.

Дали ќе се казнуваат пешаци кои одат со слушалки во ушите?!

Нема повеќе безгрижно шетање по улица со слушалки или зборување на мобилен телефон додека преминувате улица – Владата до Собранието поднесе измени во Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата, во кои внесува ригорозни измени и за пешаците, но и велосипедистите и возачите на електрични троитнети.

Дури 878 граѓани побарале субвенции за струја – Државата ќе им исплаќа по 1.000 денари месечно

Поддршката ќе се пресметува на месечната сметка за струја, започнувајќи од месецот по објавата на списокот на корисници. Согласно правилата, неплаќањето на две последователни сметки доведува до укинување на решението за финансиска поддршка.

To top