Македонија

Стартува зимскиот ред на летање на аеродромите во Скопје и Охрид

Зимскиот распоред на летови за сезоната 2025/26 стапува на сила овој викенд

Зимскиот распоред на летови за сезоната 2025/26 стапува на сила овој викенд, со што Меѓународниот аеродром Скопје ќе овозможи поврзување со 49 редовни дестинации, опслужувани од 17 авиокомпании, и 13 чартер дестинации управувани од една авиокомпанија. Од аеродромот „Св. Апостол Павле“ во Охрид, пак, ќе има летови до пет дестинации, опслужувани од три авиокомпании, соопштија за МИА од ТАВ Македонија, концесионер на двата аеродрома.

Во текот на зимската сезона, која трае до крајот на март 2026 година, двата аеродрома ќе воведат 10 нови дестинации. Девет од нив ќе бидат опслужувани од „Виз Ер“ со поддршка од владини субвенции. Од Скопје, новите линии до Бари и Стокхолм почнуваат на 27 октомври, а истовремено од Охрид стартува линија до Базел. На 28 октомври, Скопје ќе добие директна врска со Мадрид, една од најбараните дестинации, а истовремено се враќа и линијата до Ларнака. Од 15 декември, Скопје ќе се поврзе со Прага и ќе се реактивира линијата до Келн.

Од 30 март 2026 година, ќе се додадат уште три нови дестинации: од Скопје, „Виз Ер“ ќе ја обнови линијата до Будимпешта и ќе воведе нова линија до Неапол, за која се очекува голема побарувачка, додека од Охрид ќе започне линија до Милано. Десеттата нова дестинација е линијата Скопје-Женева, која „ИзиЏет“ ќе ја врати на 3 ноември.

Според Агенцијата за цивилно воздухопловство, од Скопје во периодот од 26 октомври 2025 до 28 март 2026 година ќе има летови до градови како Виена, Белград, Атина, Загреб, Варшава, Франкфурт, Сандефјорд, Гетеборг, Малме, Ајндховен, Брисел, Париз, Дортмунд, Фридрихсхафен, Меминген, Франкфурт Хан, Базел, Нирнберг, Берлин, Милано, Хамбург, Венеција, Братислава, Рим, Баден-Баден, Малта, Болоња, Љубљана, Лондон, Стокхолм, Прага, Штутгарт, Ларнака, Келн, Лион, Бари, Мадрид, Женева, Истанбул, Измир, Анталија и Цирих. Од Охрид, дестинациите вклучуваат Цирих, Базел, Дортмунд, Виена и Меминген.

„Од ТАВ Македонија велат дека нивниот тим за развој на мрежата на рути преговара со авиокомпании за воспоставување директни воздушни врски со Данска, Финска и Блискиот Исток, а фокусот во иднина ќе биде насочен и на поголема поврзаност со Шпанија и Обединетото Кралство.“

Неодамна, на 23 октомври, вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски и британскиот министер за воздухопловство, поморство и декарбонизација Киер Метер потпишаа Договор за редовен воздушен сообраќај со Велика Британија, отворајќи можности за нови директни линии.

Во првите девет месеци од 2025 година, двата аеродрома опслужиле 2.585.096 патници, што е пораст од 6% во споредба со истиот период минатата година. Од Скопје биле превезени 2.375.264 патници (пораст од 5,4%), додека од Охрид 209.832 патници, што е пораст од 16,2%. Бројот на летови исто така се зголемил за 3%, со вкупно 20.141 летови.

Најнови вести од: Македонија

(Фото): Запленети дури 237 парчиња електричен алат без документација, уапсени двајца

Полициските службеници запреле патничко возило „мерцедес” со скопски регистарски ознаки, управувано од Л.А., а сопатник А.Ш., и при преглед на возилото пронајдени се 237 парчиња нов неупотребуван разновиден рачен, батериски и електричен алат, без никаква документација.

Имаме епидемија на малодушност и рамнодушност, рече претседателката на Свечената академија по повод државниот празник „Св. Климент Охридски“

На свеченоста во Музејот на македонската борба за самостојност, на која присуствуваа премиерот Христијан Мицкоски, поглаварот на МПЦ-ОА г.г. Стефан, министри, пратеници и општественици, таа подвлече дека Свети Климент Охридски, е нашиот најголем просветител и најверен ученик на Светите Кирил и Методиј. Споменот за охридскиот светител, рече таа, е врежан во колективната меморија не само на македонскиот народ, туку и на целото словенство.

Несими: „Бугари во устав“ е политички проблем, оти Бугарија ги оспорува македонскиот јазик, култура и историја, а може да уследат и нови барања!

„Вклучувањето на Бугарите во преамбулата на уставот останува политички и историски проблем, бидејќи Бугарија продолжува да ги оспорува македонскиот јазик, култура и историја. Поради оваа причина, вклучувањето на Бугарите во Уставот за дел од јавното мислење и политичкиот спектар е болно и неприфатливо, не поради бугарските граѓани во земјата, туку поради притисоците од Софија во текот на годините. Меѓутоа, историските можности не траат вечно. Тие бараат донесување тешки одлуки и политичка храброст. Ако избере С.Македонија овој пат да се колеба, тогаш ќе се изложи на опасност да ја пропушти можноста, за која никој нема да може да гарантира дека ќе се повтори некогаш.“ – наведува политичкиот аналитичар од Тетово Флоријан Несими во својата колумна со наслов „Историска можност, што не треба да се изгуби“.

Со остранувањето на билбордите, почна реконструкција на застарената Железничка станица во Скопје

Според директорот Железница Инфраструктура проектот за средување на железничката станица во Скопје ќе се одвива во фази и ќе заврши со генерално чистење на надворешниот изглед на станицата како и соодветна илуминација.

To top