
Одлука која означува културен момент и крај на заедничкото откривање музика и поттикнувајќи размислување за тоа како ја конзумираме музиката во дигиталната ера. За оние кои го поминаа детството со чекање да го видат најновото музичко видео, со нетрпение да ги следат топ листите и да уживаат во сè што MTV нудеше во поп културата и модата, ова е крај на една ера.
Гигантот за забава Paramount Global соопшти тажна вест дека по 44 години непрекинато емитување, оваа културна институција ќе биде трајно затворена до 31 декември 2025 година.
Ќе бидат исклучени пет омилени канали: MTV Music, MTV 80s, MTV 90s, Club MTV и MTV Live. Прво тоа ќе се случи во Велика Британија и Ирска, а потоа и во Франција, Германија, Австрија, Полска, Унгарија, Австралија и Бразил.
Одлуката доаѓа во време на агресивни мерки за намалување на трошоците од Paramount Global, кои годинава се спојуваат со Skydance Media. Понатаму, ова одразува и драстични промени во навиките за гледање и конзумирање медиуми, со музичките фанови кои сè повеќе се префрлаат на дигитални платформи.
Навистина, социјалните мрежи и стриминг платформите се жестока конкуренција, и телевизиските канали не можат да се натпреваруваат – иако нудеа чувство на заедница кое траеше децении, а сега е заменето со по персонализирани начини за доживување на музиката.
Ова исклучување ќе стави крај на поп културното наследство кое започна во САД во 1981 година. Како прво видео што се емитуваше на MTV беше „Video Killed The Radio Star“ од The Buggles.
Потоа следеа легендарни моменти од поп културата: премиерата на видеото „Thriller“ на Мајкл Џексон во декември 1983; Давид Боуви кој се залагаше за црни уметници на MTV News; пионерската реалити емисија The Real World во почетокот на 90-тите; Нирвана која го донесе гренџот во мейнстрим со постојаното емитување на „Smells Like Teen Spirit“; скандалот меѓу Корти Лав и Мадона…
MTV започна да емитува во Европа во 1987 година. Емисиите како MTV Unplugged станаа институции, а каналите во својот врв ја трансформираа промоцијата на видеа во уметнички дела, лансираа музички кариери, дозволија модните трендови да преминат граници и го дефинираа младинската култура.
Со доаѓањето на 2010-тите, традиционалната музичка телевизија стана застарена со појавата на социјалните медиуми и стриминг платформите на барање.
Брендот MTV ќе продолжи преку дигитални платформи и значајни настани како VMAs и EMAs. Но, на последниот ден од 2025 година, музичката телевизија како што ја познаваа генерациите ќе престане да постои.