Бизнис

Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“

Во празнична атмосфера и со голема посетеност, овој викенд официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет во „Gevgelija Mall“

Во празнична атмосфера и со голема посетеност, овој викенд официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет во „Gevgelija Mall“. Популарниот бренд со оваа капитална инвестиција ја зацврсти својата позиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство на локалното население.

Првиот ден од отворањето беше исполнет со забавна програма за семејства и најмладите. Посетителите уживаа во музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори маркетот во вистински центар на забава и забава за целото семејство.

Новиот објект се протега на површина од 3.000 метри квадратни и нуди повеќе од 20.000 производи – од артикли за домот, играчки, декорации до сезонски изненадувања. Посебен интерес предизвикува интеграцијата на асортиманот на ВЕРО, што им овозможува на купувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството.

Генералниот директор на ЏАМБО и ВЕРО, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа.

– Горди сме што со оваа инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме регионален магнет кој ќе привлекува купувачи не само од градот, туку и од околните места – изјави Денковски.

Менаџментот на компанијата најави дека експанзијата продолжува и следната година со отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО ќе го заокружат своето присуство во југoисточниот дел на Македонија.

Маркетот во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи иновативни решенија и широк асортиман на производи, под препознатливиот слоган: „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.

Најнови вести од: Бизнис

Работна средба на Бранко Азески со раководството на „Филип Морис“

Од Филип Морис, како компанија со странски капитал која повеќе години делува во Македонија, истакнаа дека деловната клима во глобални рамки има свои предизвици,  но, сепак успеваат да ги реализираат предвидените цели и таргети. Укажаа на одрeдени состојби со кои се соочуваат и тие, но и останатите компании од тутунската дејност кои заедно делуваат во Комората преку Здружението за производители на тутун и преработки од тутун.

Eвропската унија со конечна одлука за малите пратки од Кина

Кинеските онлајн продавници се критикувани за непочитување на здравствените и безбедносните стандарди какви што постојат во ЕУ. Преку нивната апликација, „Шеин“ и „Тему“ продаваат стока од производители чии трошоци се пониски, меѓу другото, бидејќи не мора да ги спроведуваат тестовите што ги прават производителите во ЕУ, ниту да рециклираат вратена стока, што е случај во Европа.

Патувањата на најјако: Каде Македонците ќе ја дочекаат Новата година?!

Хотелите во Охрид наплаќаат од 45 до 150 евра по лице за една ноќ престој. Но дел од граѓаните ќе престојуваат во апартмани каде што за едно ноќевање со појадок цената изнесува од 165 евра па нагоре.

Пазарот на криптовалути во криза – за кусо време инвеститорите во минус 600 милијарди долари

Главните причини за кризата се макро неизвесноста (царините на Трамп, стравот од нова инфлација и намалување на каматните стапки пониско од очекуваното), масовното затворање на позиции, послабите институционални инвестиции и на друг начин послабиот сезонски обем на трговија во декември.

За неколку дена „Визер“ воведува нови линии од Скопје до Прага и Келн, расте бројот на патници

Од септември лани до сега, воведени се 21 нова авиолинија до Скопскиот и Охридскиот аеродром. Ова, според Владата, претставува најголем број нови дестинации воспоставени од која било држава во регионот.

To top