Господине Денковски, деновиве Гевгелија е во фокусот на јавноста со отворањето на новиот современ трговски објект, каде е сместен и новиот Џамбо маркет. Што претставува ова отворање за компанијата и како се вклопува во вашата долгорочна стратегија?
- Ова е навистина значаен момент за нас, бидејќи пишуваме ново поглавје во нашата деловна приказна. Оваа инвестиција доаѓа како природен и логичен след на исклучително успешните приказни кои компанијата веќе ги изгради во Скопје, Тетово, Куманово и Битола. Со маркетот во Гевгелија, не само што го реализираме ветеното пред македонските потрошувачи за континуирано проширување на модерната продажна мрежа низ целата територија, туку и јасно ја потврдуваме својата цврста позиција на сериозен странски инвеститор. Овој стратешки потег е најава за наше многу посилно присуство во југоисточниот регион, каде наскоро планираме да стартуваме и со други инвестиции. Ние цврсто веруваме во потенцијалот на домашниот пазар и преку вакви капитални проекти активно вложуваме во неговиот напредок, правејќи ги нашите долгорочни стратешки планови реалност, вели за Фактор, Петар Денковски, генерален директор на ВЕРО и Џамбо маркетите во Македонија.

Објектот изгледа импресивно и има модерен концепт. Можете ли да ни кажете нешто повеќе за капацитетот и што точно ќе можат да најдат купувачите во него?
- Сакавме денот на отворањето да прерасне во вистински празник, а декември е месецот кога магијата на Џамбо најмногу доаѓа до израз. Организиравме целодневна семејна атмосфера исполнета со богата забавна програма. Свеченото отворање беше закажано точно на пладне, паралелно со отворањето на самиот трговски центар „Gevgelija Mall“. Посебно внимание посветивме на најмладите, со маскоти, цртање на лице и игри. Сликата од отворањето беше исполнета со насмевки и детски џагор, а посетеноста во овие први денови ги надмина дури и нашите најоптимистички очекувања, што ни покажува дека Гевгелија навистина го чекаше овој бренд.
Во Гевгелија првпат внесовте новина во концептот на Џамбо преку интегрирање на асортиман од ВЕРО во маркетот. За каков концепт станува збор?
- Токму така, тоа е една од новините на кои сме особено горди. Како посебна иновација, во рамките на маркетот интегриравме и широко препознатлив асортиман од брендот ВЕРО. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите уникатна привилегија да ги задоволат потребите за домаќинството, грицки, пијалаци и основни намирници на едно место, додека пазаруваат за домот или избираат подароци. Идејата е да штедиме драгоцено време на нашите купувачи, нудејќи им го квалитетот на двата силни бренда под еден покрив. Повеќе на порталот Фактор.мк.