Македонија

Пиварa Скопје го претстави Скопско Weiss – првото македонско пченично пиво

Скопско Weiss ќе биде достапно во пакување од 0,5л. во стаклена амбалажа и лименка, како и точено во низа ресторани и кафулиња

Пиварa Скопје го претстави првото пченично пиво создадено во Македонија – Скопско Weiss. Со оваа новина, Пиварa Скопје, како лидер на пазарот во производство на пиво и безалкохолни пијалаци, ја потврдува својата посветеност кон иновациите и квалитетот, збогатувајќи ја домашната понуда со уште едно пиво со врвен квалитет и специфичен вкус, кое ќе биде препознатливо по својот автентичен македонски потпис. Скопско Weiss е создадено со внимателно избрана комбинација од врвен пченичен и јачменов слад, збогатена со хмељ од благородни сорти и суптилни овошни ноти, карактеристични за оваа категорија пива. Се одликува со светла златна боја и богата, кремаста пена, а неговиот вкус е префинето балансиран – со лесна сладост, нежна киселост и едвај забележлива горчина. Благодарение на квалитетните состојки и иновативниот процес на производство, секоја голтка носи чувство на леснотија и освежување, правејќи го идеален избор за секоја пригода.

„Со Скопско Weiss отвораме ново поглавје во развојот на пивската култура во Македонија. Ова не е само нов производ – тоа е израз на нашата визија да ги следиме светските трендови, но и да останеме верни на локалниот дух. Сакаме да им понудиме на потрошувачите пиво кое носи свежина, автентичност и современост, создадено со мајсторство и страст. Веруваме дека Скопско Weiss ќе стане симбол на нови вкусови, нови моменти и нови начини на уживање во пивото – и токму затоа сме горди што токму од Пивара Скопје доаѓа нешто што ги обединува традицијата и иновацијата“, изјави Огњен Лазиќ, генерален директор на Пивара Скопје.

Процесот на создавање на ова прво индустриско пченично пиво во земјава е резултат на посветеност и експертиза, нагласи Александар Бојаџиски, директор на производство на пиво во Пивара Скопје.

„За нас во Пивара Скопје ова пиво е и симбол на нашата посветеност кон квалитетот, на нашата желба за иновација и на нашата цел да им нудиме на потрошувачите, не само она што веќе го сакаат, туку и нешто ново во кое ќе се вљубат. Покрај традиционалните лагер пива, сакавме да креираме пиво што може да стои рамо до рамо со големите пченични пива во светот, а истовремено да ја носи препознатливата автентичност и квалитет на Скопско. Создавањето на Skopsko Weiss беше патување полно со учење и страст. Пивските мајстори вложија многу труд за да ја најдат вистинската рамнотежа, за да бидеме сигурни дека секоја голтка носи квалитет достоен за Скопско, но и отвора врата кон нов свет на вкусови. Лично многу сум горд на она што го постигнавме заедно“, рече Бојаџиски.

„Скопско Weiss е создадено како одговор на сè поголемата желба на потрошувачите за автентични вкусови и локален карактер. Во момент кога пивската сцена во земјата бележи раст, почувствувавме вистинска потреба да понудиме пиво кое ги спојува традицијата и мајсторството, со свежата енергија на новите генерации. Ова пиво е наменето за искусните пивопијци – оние кои го доживуваат пивото како ритуал и уживаат во богатството на категоријата, но и за младите возрасни потрошувачи кои бараат новитети, нешто што им отвора нова перспектива и им овозможува да бидат дел од трендовите. Со ова пиво, не само што го збогатуваме пазарот со нов избор, туку и активно придонесуваме за развојот на пивската култура во земјава, мотивирајќи ги луѓето да истражуваат, дегустираат и уживаат во пивото на еден нов начин“, изјави Марта Завкова, менаџерка за маркетинг на пиво во Пивара Скопје.

Скопско Weiss ќе биде достапно во пакување од 0,5л. во стаклена амбалажа и лименка, како и точено во низа ресторани и кафулиња низ целата земја.

Најнови вести од: Македонија

Премиерот Мицкоски денес на поставување камен темелник на нова училишна спортска сала во Колешино

Министерството за спорт ја заокружува 2025 година со значајни резултати во делот на спортската инфраструктура. Реализацијата на капиталните проекти и вложувања во изградба, обнова и реконструкција на спортските објекти се еден од главните приоритети на Министерството за спорт во изминатите 16 месеци со јасна цел – создавање на современи и безбеди услови за спорт и рекреација во секоја општина низ државата. Во рамките на оваа заложба Министерството за спорт реализира 41 инфраструктурен проект во 22 општини. Изградени и реконструирани се над 30 мултифункционални спортски центри, изградена е атлетска патека во Гевгелија, целосно реконструирани се неколку спортски сали, а започна и постапката за изградба на три нови спортски сали – во Воената академија во Скопје, во општина Аеродром (кај ФФМ) и во Крушево.

Јавните претпријатија со милионски загуби, како да се надмине проблемот?!

Според истражувањето на Центарот за граѓански комуникации, на првите три места со најголеми загуби во земјава лани биле три скопски јавни претпријатија: „Водовод и канализација“, „Улици и патишта“ и „Комунална хигиена“. Само скопски „Водовод“ имал загуба од 4,2 милиони евра, „Улици и патишта“ од 2,6, а „Комунална хигиена“ од 1,2 милиони евра.

Милошоски: Нема мигранти, туку „партиски мигранти“ – бегалци од СДСМ, кој манипулира со темава, за да ги прикрие внатрешните проблеми!

Пратеникот од ВМРО ДПМНЕ Антонио Милошоски изјави во емисијата „Само интервју“ на ТВ Канал 5 дека не постои никаков документ, барање, или тема, наметната од Велика Британија во врска со мигранти и оти би било целосно одбиено такво барање, ако постои. „Јавноста може да биде спокојна. Ниту постои барање, ниту ќе се прифати било какво барање за мигранти. Темата е политичка манипулација на СДСМ, за да ја покрие внатрешната слабост и празнина: нема кадар, нема идеи, нема луѓе за расправи.“ – нагласи Милошоски.

To top