Бизнис

Просечната плата в година ќе порасне за 10 отсто, а минималната за 7, очекува Јанкуловски

Минималецот треба да се зголеми во март меѓу 1.700 и 2.000 денари, најави заменик-министерот за финансии

Заменик-министерот за финансии Николче Јанкуловски очекува раст и на просечната плата, и на минималната во 2026 година.

„Во согласност со проекциите што ги имаме, очекуваме просечната плата да порасне околу 9,5-10 проценти, а минималната, согласно Законот, околу 7 проценти, односно од 1.700 до 2.000 денари. Тоа треба да се случи во март и тоа е сегашната позиција на Министерството за финансии, но останува ова прашање да се отвори на Економско-социјалниот совет“, изјави тој во емисијата „Бизнис 21“ на ТВ 21.

Најнови вести од: Бизнис

Овозможени уплати за комуналии и отплата на кредити – реализирани 750 исплати во „АЛТА банка“ во Битола, Струмица и Тетово

Народната банка потсетува дека од оваа недела е зголемен и неделниот лимит за подигање готовина и плаќања на продажните места со платежните картички на Банката, од 10.000 на 15.000 денари.

Вицепремиерот Николоски: Новата инвестиција на „АСП-ПАК“ донесува развој и нови можности за Охрид

Нов производствен капацитет на компанијата „АСП-ПАК“ ДООЕЛ беше отворен во Охрид, инвестиција која, според вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски, претставува значаен придонес за развојот на локалната економија и индустријата во земјава.

ЕУ повика Македонија да се усогласи со политиките за критични суровини

Македонија сè уште треба да се усогласи со Директивата за критични суровини, како и да изготви и усвои соодветна легислатива за да се интегрира во синџирот на вредности на ЕУ за критични суровини, пишува во последниот Извештај на Европската комисија посветен на земјава.

To top