Македонија

ВМРО-ДПМНЕ: Кога СДС зборува за патишта, народот си спомнува за чочекот во тунел

Кога СДС ќе излезе пред камера и ќе збори за изградба и пуштање во употреба на патишта, прва асоцијација што на народот му текнува е зурли, тапани, чочек, реагира ВМРО-ДПМНЕ.. Чочекот е единственото што СДС знаат да го прават кога станува збор за капитални инфраструктурни проекти. Граѓаните добро се сеќаваат на плехот на дружината на […]

Кога СДС ќе излезе пред камера и ќе збори за изградба и пуштање во употреба на патишта, прва асоцијација што на народот му текнува е зурли, тапани, чочек, реагира ВМРО-ДПМНЕ..

Чочекот е единственото што СДС знаат да го прават кога станува збор за капитални инфраструктурни проекти.

Граѓаните добро се сеќаваат на плехот на дружината на СДС во тунелот при пуштањето во употреба на наследениот готов автопат Демир Капија – Смоквица.

Исто така, народот памети како СДС наместо да работи на реализација на капитални проекти, ги кочеше го последно, како автопатот Миладиновци – Штип, кој го наследија речиси целосно изграден, требаше да постават само патна сигнализација, а две години го кочеа и не го пуштаа во употреба.

Ама и не е човек да им се лути, толку знаат и толку умеат, па толку и работат, велат од владејачката партија..

Во однос на патната инфраструктура на којашто за една година Влада предводена од ВМРО-ДПМНЕ интензивно се работи и пуштаат во употреба, имаме само едно да им порачаме на СДС.

Проектите не се на ниту една влада, ниту на една партија, големите инфраструктурни проекти ги надминуваат гарнитурите на власт. Тие се проекти од граѓаните и служат за потребите на граѓаните.

Додека одговорна Владата, како што е оваа предводена од ВМРО-ДПМНЕ, може само посветено и интензивно да работи на нивна побрза и целосна реализација.

Водејќи се единствено од интересот на граѓаните и државата, Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ од преземањето на одговорноста, интензивно работи за реализација капитални инфраструктурни проекти.

Пуштањето во употреба на експресните патишта Страцин – Крива Паланка, Градско – Дреново, како и изградбата на најтешкиот дел од таа делница, Фаришката клисура се резултат токму на посветена и интензивна работа.

Паралелно со ова интензивно се работи и на изградба на Коридорите 8 и 10Д, а ќе следи и изградба на експресна пруга од Табановце до Гевгелија.

Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ ги поставува и гради темелите на промените, се вели во реакцијата од партијата..

Најнови вести од: Македонија

Орце Ѓорѓиевски: Само македонски изведувачи за Новата година – Тамара Тодевска и Каролина Гочева во фокус

Скопје се подготвува за магичното дочекување на Новата 2026 година со богата прослава на плоштадот „Македонија“, чии главни ѕвезди ќе бидат познатите македонски пејачки Тамара Тодевска и Каролина Гочева.

Наскоро ќе се распише тендер за набавка на 80 електрични автобуси за Скопје

Ако се земе предвид сето она што досега го реализирал премиерот, Скопскиот градоначалник Орце Ѓорѓиевски, верува оти наредната година граѓаните на Скопје, конечно, по многу години, ќе добијат соодветен градски превоз.

Гаража во Скопје продадена за 30.000 евра, становите во Охрид поскапи за 27%

Најмногу купопродажби во првото шестмесечје од 2025 година се направен во Аеродром – 562, Гази Баба – 555 и Карпош – 527 купопродажби, а најмалку во Бутел, 176 купопродажби. Највисока вкупна вредност на остварена цена од направените купопродажби за овој период постигната е во Центар, 65,8 милиони евра, Карпош, 56,7 милиони евра, Аеродром, 47,9 милиони евра, а најниска во Штип, 10,0 милиони евра.

Нема Новогодишна кошница – таквите мерки имале само привремен ефект, велат од Влада

Државниот пазарен инспекторат повторно ќе излезе на терен заедно со Комисијата на заштита на конкурентност, уште еднаш да направат детална инспекција на маркетите и да се констатира нивното однесување. Сепак, тоа не значи и дека Владата ќе воведе мерки за заштита на потрошувачите.

To top