Данската поштенска служба ќе го достави своето последно писмо на 30 декември, со што ќе се стави крај на традицијата стара повеќе од 400 години.
Објавувајќи ја одлуката претходно оваа година за прекин на доставувањето писма, PostNord, формиран во 2009 година со спојување на шведската и данската поштенска служба, изјави дека ќе намали 1.500 работни места во Данска и ќе отстрани 1.500 црвени поштенски сандачиња поради „зголемената дигитализација“ на данското општество, пишува Гардијан
Опишувајќи ја Данска како „една од најдигитализираните земји во светот“, компанијата изјави дека побарувачката за писма „драстично опаднала“, додека онлајн купувањето продолжило да се зголемува, што ја поттикнало одлуката наместо тоа да се фокусира на пакети.
Потребни беа само три часа за да бидат откупени 1.000 од препознатливите поштенски сандачиња, кои веќе се расклопени, кога беа пуштени во продажба претходно овој месец, по цена од 2.000 дански круни (235 фунти) за оние во добра состојба и 1.500 дански круни (176 фунти) за оние што се малку поизлитени.
Данската поштенска служба е одговорна за достава на писма во земјата од 1624 година. Во последните 25 години, испраќањето писма е во нагло опаѓање во Данска, со пад од повеќе од 90%.
Данците сè уште ќе можат да испраќаат писма, користејќи ја компанијата за достава Дао, која веќе доставува писма во Данска, но ќе ги прошири своите услуги од 1 јануари од околу 30 милиони писма во 2025 година на 80 милиони следната година.
Но, наместо тоа, клиентите ќе мора да одат во продавница на „Дао“ за да ги испратат своите писма – или да платат дополнително за да ги подигнат од дома – и да платат за поштарина или преку интернет или преку апликација.
Според данскиот закон, опцијата за испраќање писмо мора да постои. Ова значи дека ако Дао престане да доставува писма, владата ќе биде обврзана да назначи некој друг да го стори тоа.