Бизнис

Масовни отпуштања ја тресат германската автомобилска индустрија

Германската автомобилска индустрија се соочува со сериозна криза што резултира со масовни отпуштања и пад на бројот на вработени.

Германскиот индустриски сектор брзо го намалува бројот на работни места. Според новиот извештај на сметководствената компанија EY, речиси 52.000 работни места беа елиминирани минатата година, со значително намалување на вработени во големи компании како Mercedes и Volkswagen. Овој пад на бројот на работните позиции во автомобилската индустрија е дел од поширок индустриски колапс во Германија каде индустријата во целина изгуби околу 114.000 работни места во текот на минатата година. Од 2019 година, вкупно се изгубени околу 245.000 индустриски работни места.

Главните причини за оваа ситуација се високиот трошок за енергија, големата бирократија, ниската домашна побарувачка и особено намалениот извоз во Кина. За автомобилската индустрија дополнително влијаат царинските такси од САД, силната азиска конкуренција и скапата транзиција кон електрични возила. Во последниот квартал, приходите во секторот паднаа за 1.6% во споредба со истиот период лани, што го прави автомобилскиот сектор најтешко погоден од сите индустриски гранки во Германија.

Големите компании како што се Mercedes, Volkswagen, Bosch, Continental и ZF најавија програми за намалување на трошоците, додека Porsche планира целосно да ја затвори Cellforce, нејзината подружница за производство на батерии.

Другите индустриски сектори, исто така, го намалуваат бројот на работни места: инженерската и металуршката индустрија отпуштаат 17.000 и 12.000 работни места, соодветно. Од друга страна, бројките во хемискиот и фармацевтскиот сектор се стабилни.

EY предупредува дека трендот веројатно ќе продолжи и дека последиците ќе бидат дека ќе биде потешко да се вработат новодипломирани инженери, особено оние кои бараат работа во автомобилската или машинската индустрија. „Невработеноста ќе се зголеми кај кандидатите со универзитетско образование, што е нешто што не сме го виделе во Германија долго време“, рече партнерот на EY, Јан Брорхилкер.

Најнови вести од: Бизнис

ЕУ го поздравува проектот за железничко поврзување на Скопје и Софија

Франција го поздравува потпишувањето на Договорот за меѓуграничниот железнички тунел на Коридор 8 меѓу Македонија и Бугарија, што вчера во Ѓуешево го сторија заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски и бугарскиот вицепремиер и министер за транспорт и врски, Гроздан Караџов, во присуство на претставници на Европската комисија, НАТО, и на банките кредитори на проектот за железничко поврзување на двете држави.

Во Македонија изградени нови капацитети кои произведуваат струја од обновливи извори со капацитет од 1.200 MW

Заклучно со октомври (2022 година – октомври 2025 година) во Македонија се изградени нови капацитети кои произведуваат електрична енергија од обновливи извори со вкупен инсталиран капацитет од 1 200 MW, рече претседателот на РКЕ, Марко Бислимоски на Регионалната конференција за зелена трансформација на Западен Балкан што се одржа во Тирана, Албанија.

Пропадна купувањето на „Лукоил“- „Гунвор“ се откажува од понудата поради САД

Гунвор е основана во 2000 година од шведскиот милијардер Торбјорн Торнквист и Генадиј Тимченко, еден од најблиските соработници на Путин, а компанијата некое време беше најголемиот извозник на руска нафта во светот.

Инфлацијата во надолна линија, но цените на мало пораснале за 2,8%

Најголем раст на цените во октомври годинава во однос на октомври лани има кај индустриско прехранбените производи од 7,5% и прехранбените производи од 6,7%. Цените на земјоделските производи за една година пораснале за 4,3% а на пијалаците за 1,4%.

Акционерите на Тесла ја одобрија платата на Елон Маск од еден билион долари

Акционерите на „Тесла“ го одобрија рекордниот пакет плати за извршниот директор Елон Маск, кој, доколку се исполнат сите амбициозни цели, би можел да достигне вредност од речиси еден билион долари – најголемиот бонус во корпоративната историја.

To top