Бугарската Национална компанија „Железничка инфраструктура“ (НКЖИ) ги избра изведувачите на модернизацијата на железничките линии Софија-Перник-Радомир и Ѓуешево – граница со Македонија. Вкупната вредност на можните договори за поправка на делниците е над 520 милиони лева без ДДВ.
И двата проекта се дел од Коридорот 8, а нивната имплементација е важен чекор кон обновување на железничката мрежа и подобрување на регионалната поврзаност помеѓу Црното и Јадранското Море, објаснува НКЖИ.
Делницата од Софија преку Перник до Радомир ќе ја поправи конзорциумот ИСПА, кој понуди 421.283.219 лева без ДДВ, а рокот за имплементација е до средината на 2029 година.
Конзорциумот „Ѓуешево 2025“, пак, е избран за поправка на железничката линија од Ѓуешево до границата со Македонија. Неговата предложена цена е 97.972.691,73 лева без ДДВ за делницата од 2,4 км. Покрај изградбата на пругата, планирана е и реконструкција на железничката станица Ѓуешево, која ќе стане гранична патничка и товарна станица за Шенген.
Рокот за завршување на активностите е до крајот на 2028 година за целата делница, со исклучок на последните 420 метри до тунелот.